خبرگزاری کار ایران

تولید روزانه بیش از ۱۱ میلیون ماسک در کشور

asdasd
کد خبر : ۹۴۲۲۵۵

روزانه بیش از ۱۱ میلیون عدد ماسک در ۴۶ واحد صنعتی و ۱۳۵ واحد کارگاهی در کشور تولید می شود.

به گزارش ایلنا، از مجموع ۱۱ میلیون عدد تولید ماسک در کشور، بیش از ۵ میلیون ۹۰۰ هزار عدد تولیدات صنعتی، 2 میلیون و ۷۰۰ هزار عدد تولیدات کارگاهی، بیش از ۴۸۰ هزار عدد ماسک n۹۵ و بالغ بر ۲ میلیون عدد از تولیدات گروه های جهادی می باشد.

استان‌های تهران، آذربایجان شرقی، البرز، اصفهان و آذربایجان غربی به ترتیب ۵ استان برتر در تولید روزانه ماسک در سطح کشور هستند.

تولید روزانه بیش از ۵ میلیون و 600 هزار عدد ماسک در ۵ استان برتر

در ۵ استان برتر تولید، روزانه بیش از ۵ میلیون و 600 هزار عدد ماسک تولید می شود و حدود 3 میلیون و 400 هزار عدد ماسک نیز تولید سایر استان ها می باشد.

در استان تهران روزانه ۵۲۰ هزار عدد ماسک صنعتی 1.5 میلیون عدد ماسک کارگاهی و ۷ هزار عدد ماسک n۹۵ با مجموع بیش از دو میلیون عدد انواع ماسک تولید می شود.

استان آذربایجان شرقی یک میلیون و ۲۰۰ هزار عدد ماسک صنعتی، 50 هزار عدد ماسک n۹۵ با مجموع یک میلیون و 300 هزار عدد ماسک در جایگاه دوم تولید ماسک در کشور قرار دارد.

در استان البرز حدود یک میلیون و 100 هزار عدد ماسک صنعتی و ۱۵ هزار عدد ماسک n۹۵، مجموعاً یک میلیون و 200 هزار عدد ماسک در روز تولید می شود.

استان اصفهان با تولید ۸۵۰ هزار عدد ماسک صنعتی و ۵۰ هزار عدد ماسک n۹۵ در مجموع با تولید ۹۰۶ هزار عدد ماسک در جایگاه بعدی قرار می‌گیرد.

در استان آذربایجان غربی نیز روزانه ۱۱۰ هزار عدد ماسک صنعتی و 530 هزار عدد ماسک کارگاهی در مجموع ۶۴۰ هزار ماسک تولید و عرضه می‌شود.

ظرفیت تولید انواع ماسک به بیش از 22 میلیون عدد در روز رسیده است

گفتنی است که هم اکنون بیش از ۱۸ میلیون عدد ماسک در کشور دپو شده و ظرفیت تولید انواع ماسک به بیش از 22 میلیون عدد در روز رسیده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز