خبرگزاری کار ایران

پس از ۴ ماه تعطیلی؛

تالارها، رستوران‌ها و استخرهای کاشمر بازگشایی شدند

asdasd
کد خبر : ۹۳۱۸۶۱

رئیس اتحادیه تالارها، رستوران داران و مواد پروتئینی کاشمر گفت: تالارها ، رستوران ها و استخرهای شهرستان کاشمر بعد از چهار ماه تعطیلی به دلیل شیوع ویروس کرونا با رعایت پروتکل های بهداشتی و اخذ تعهد از مدیران مجتمع ها به طور مشروط و موقت بازگشایی شدند.

رضا هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در کاشمر با اعلام این‌خبر افزود: در جلسه ستاد مبارزه با ویروس‌کرونا شهرستان در تاریخ 4 تیرماه 99 تصمیم گرفته شد تالارها و رستوران های کاشمر با شرایط خاص و اخذ تعهد از مدیران‌شان به طور موقت بازگشایی شود.

وی یکی از شرایط بازگشایی این اماکن را استفاده از ظرفیت 50 درصد تالار و رستوران دانست و ادامه داد: ارائه تعهد رعایت پروتکل های بهداشتی، رعایت فاصله گذاری اجتماعی، ضد عفونی مجتمع قبل و بعد از مراسمات، استفاده پرسنل از ماسک و دستکش بهداشتی از دیگر شروط آغاز به کار تالار ها و رستوران ها است.

همچنین شایگان رئیس اداره ورزش و جوانان کاشمر با اعلام خبر بازگشایی استخر های شهرستان گفت: استخرهای سرپوشیده در مناطقی که وضعیت ابتلای آنها به کرونا زرد است به شرط رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مجاز به فعالیت هستند.

رئیس اداره ورزش و جوانان افزود: استخرهای سرپوشیده با رعایت فاصله مجاز مطابق با دستورالعمل صادره از وزارت بهداشت و درمان و با ۵۰ درصد ظرفیت باید فعالیت کنند.

وی با بیان این که انجام ماساژ و استفاده از جکوزی و سونای مرطوب ممنوع است، ادامه داد: میزان کلر آزاد باقیمانده در استخرها باید تا حداکثر میزان قابل تحمل یعنی ۳ PPM و PH هم بین ۷.۲ تا ۷.۶ باشد و همچنین قبل از شروع فعالیت باید از مرکز بهداشت شهرستان و دفاتر خدمات سلامت استعلام لازم به عمل آید.

گفتنی است بازگشایی این اماکن با توجه به وضعیت زرد کاشمر در موضوع شیوع کرونا با بازرسی مستمر و دقیق توسط تیمی از کارشناسان ادارات مربوط در شهرستان انجام خواهد گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز