خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد:

قیمت طلا رکورد جدید ثبت کرد/ افزایش ۲۴۰ هزار تومانی سکه در یک هفته/ هیچ مجوزی برای معاملات مجازی صادر نشده است

asdasd
کد خبر : ۹۲۸۵۷۳

نایب رییس کمیسیون طلا و جواهر اتاق اصناف اظهار داشت: افزایش قیمت اونس جهانی و تضعیف دلار با توجه به تحولات داخل آمریکا و همچنین افزایش نرخ ارز در بازار داخلی باعث شد تا در هفته گذشته قیمت طلا و سکه رقم‌های جدید و تاریخی را ثبت کنند. بطوریکه قیمت هر قطعه سکه تمام با طرح جدید با افزایش هفتگی ۲۴۰ هزار تومانی به ۷ میلیون و ۸۱۰ هزار تومان رسید.

محمد  کشتی‌آرای در گفت‌وگو با ایلنا در مورد آخرین وضعیت بازار طلا و سکه در هفته گذشته گفت: افزایش قیمت اونس جهانی و تضعیف دلار با توجه به تحولات داخل آمریکا و همچنین افزایش نرخ ارز در بازار داخلی باعث شد تا در هفته گذشته قیمت طلا و سکه رقم‌های جدید و تاریخی را ثبت کنند. بطوریکه قیمت هر قطعه سکه تمام با طرح جدید با افزایش هفتگی ۲۴۰ هزار تومانی به ۷ میلیون و ۸۱۰ هزار تومان رسید.

وی ادامه داد: البته این در شرایطی است که دادو ستد بشدت کاهش  پیدا کرده و دلیل آن نیز رسیدن حباب سکه به زیر ۳۰۰ هزار تومان است.

این کارشناس رسمی بازار طلا و سکه با اشاره به آخرین نرخ انواع سکه گفت: در حال حاضر نرخ هر قطعه سکه تمام با طرح قدیم ۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان؛ نیم سکه ۳ میلیون و ۸۶۰ هزار تومان؛ ربع سکه ۲ میلیون و ۱۲۰ هزار تومان و سکه‌های یک گرمی نیز یک میلیون و ۱۲۰ هزار تومان است. همچنین نرخ هر مثقال طلا ۳ میلیون و ۳۰۵ هزار تومان و هر گرم طلای ۱۸ عیار با افزایش بیش از ۲۷ هزار تومانی در یک هفته ۷۶۳ هزار تومان است.

نایب رییس کمیسیون طلا و جواهر اتاق اصناف با هشدار نسبت به افزایش معاملات سکه در فضای مجازی گفت: متاسفانه این دادوستدها با توجه به شرایط بازار افزایش یافته و هشدار ما نسبت به عواقب آن جدی است. اتحادیه طلا و جواهر هیچگونه مجوزی در این مورد صادر نکرده و اگر کسی اقدام به آن کند در صورت بروز مشکل باید به پلیس فتا مراجعه کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز