خبرگزاری کار ایران

محمدولی در گفت‌وگو با ایلنا مطرح کرد؛

افزایش قیمت طلا و سکه در بازار/ قیمت‌ها روزانه در حال افزایش است

asdasd
کد خبر : ۷۳۰۸۵۵

رئیس اتحادیه سازندگان و فروشندگان طلا، جواهر، نقره و سکه گفت: قیمت‌ها در این چند روز به صورت روزانه افزایش یافته که مهمترین دلیل آن نوسانات دلار در این هفته بوده است. البته افزایش قیمت اونس جهانی هم بر بالا رفتن قیمت طلا در کشور تاثیر گذاشته است.

محمد محمدولی رئیس اتحادیه سازندگان و فروشندگان طلا، جواهر، نقره و سکه در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا، در خصوص افزایش قیمت طلا و سکه در بازار اظهار کرد: قیمت طلا و سکه در بازار به صورت روزانه در حال افزایش است و سکه حدود ۲۰ درصد افزایش قیمت داشته است.

وی با اشاره به قیمت سکه در بازار خاطرنشان کرد: سکه طرح جدید در بازار ۴ میلیون و ۶۸۰ هزار و تومان، سکه طرح قدیم ۴ میلیون و ۵۲۰ هزار تومان، نیم سکه ۲ میلیون و ۴۰۰ تومان، ربع سکه یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است.

رئیس اتحادیه سازندگان و فروشندگان طلا، جواهر، نقره و سکه در رابطه با افزایش قیمت طلا تصریح کرد: یک مثقال طلای ۱۷ عیار یک میلیون و ۸۸۵ هزار تومان و یک گرم طلای ۱۸ عیار هم ۴۳۰ هزار تومان قیمت‌گذاری شده که حدود ۲۰ هزار تومان افزایش قیمت داشته است. قیمت‌ها در این چند روز به صورت روزانه افزایش یافته که مهمترین دلیل آن نوسانات دلار در این هفته بوده است. البته افزایش قیمت اونس جهانی هم بر بالا رفتن قیمت طلا در کشور تاثیر گذاشته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز