خبرگزاری کار ایران

محمدولی در گفت‌وگو با ایلنا:

ثبات قیمت در بازار طلا و سکه/ کاهش نوسانات میزان تقاضا را افزایش می‌دهد

asdasd
کد خبر : ۷۱۷۳۰۱

رئیس اتحادیه سازندگان و فروشندگان طلا، جواهر، نقره و سکه گفت: قیمت طلا و سکه در بازار نسبت به اواخر هفته گذشته تغییری نداشته و آرامش در بازار حاکم است.

محمد محمدولی رئیس اتحادیه سازندگان و فروشندگان طلا، جواهر، نقره و سکه در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا، در خصوص شرایط بازار طلا و سکه اظهار کرد: قیمت طلا و سکه نسبت به روز پنجشنبه تغییر زیادی نداشته و قیمت اونس از 1293 دلار به 1282 دلار رسیده است.

وی افزود: قیمت یک مثقال طلای 17 عیار یک میلیون و 557 هزار تومان است و یک گرم طلای 18 عیار 363هزار و 600 تومان است.

رئیس اتحادیه سازندگان و فروشندگان طلا، جواهر، نقره و سکه در رابطه با نرخ سکه در بازار خاطرنشان کرد: قیمت سکه طرح جدید 3 میلیون و 970هزار تومان، قیمت سکه طرح قدیم 3میلیون و 850 هزار تومان، نیم سکه 2 میلیون و 70 هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و 251 هزار تومان و سکه یک گرمی هم 681 هزار تومان است که نسبت به پنجشنبه نوسان محسوسی نداشته است.

محمدولی با اشاره به میزان عرضه و تقاضا در بازار طلا و سکه تصریح کرد: ما امیدواریم روند بازار به آرامش برسد تا داد و ستد و کسب و کار ایجاد شود. تاکنون هنوز خبری از بهبود داد و ستد در بازار به اطلاع ما نرسیده است اما اگر این روند ادامه پیدا کند بر شرایط بازار و میزان تقاضا موثر خواهد بود.

وی اظهار داشت: امیدواریم همانطور که تاکنون بانک مرکزی به قیمت دلار نظارت داشته و نوسانات آن را کنترل کرده بازهم این روند را ادامه دهد تا آرامش به بازار بازگردد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز