خبرگزاری کار ایران

برومند: هاشمی نسب دروغ نمی‌گوید

asdasd
کد خبر : ۹۰۶۵۶۷

پرویز برومند در مورد تقابل استقلال و مس کرمان صحبت کرد.

به گزارش ایلنا،  پرویز برومند پیشکسوت استقلال در خصوص حواشی رخ داده برای هاشمی نسب گفت: من دقیق نمی دانم که چه اتفاقی افتاده است، اما من چیزی که از مهدی هاشمی نسب می دانم این است که او یک فرد صادق و درستکاری است. قطعا اتفاقی افتاده و هاشمی نسب جواب داده است، هاشمی نسب کسی نیست که بخواهد دروغ بگوید. من دوست ندارم به این حواشی دامن بزنم و اتفاقی که امروز در ورزشگاه آزادی افتاده است را تلخ کنم. امروز باشگاه استقلال کار بزرگی انجام داد آن هم حضور بانوان در ورزشگاه آزادی بود. امروز حتی همسر من هم در بین تماشاگران بود و خیلی از این اتفاق خوشحال هستیم. 

پیشکسوت استقلال در خصوص عملکرد این تیم و حضور بانوان در ورزشگاه آزادی عنوان کرد: استقلال پیروز میدان بود اما انتظار داشتم قوی تر از این ظاهر می شد و مس را با اختلاف 3 یا 4 گل شکست می داد تا شرایط بهتری در جدول داشته باشد. من  زمانی که بازیکن بودم خیلی دوست داشتم همسرم و خانواده ام در ورزشگاه حضور پیدا کنند که این موضوع اتفاق تیافتاد و تا ابد برای من حسرت باقی ماند، اما من خوشحالم که این اتفاق امروز هم افتاد تا نشان دهیم دارای فرهنگ بزرگی هستیم و میتوانیم بهتر از همیشه باشیم.

او در پایان خاطر نشان کرد: استقلالی که من دوست دارم هنوز نمایان نشده است، با تفرات و کادر فنی که استقلال دارد باید خیلی بهتر از این ها ظاهر شود بتواند در برابر حریفان خود با قدرت بازی کند. استقال فوتبال ضعیفی را ارائه می دهد، اگر استقلال خودش باشد باید در هر بازی به حریفان خود 3 یا 4 گل بزند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز