خبرگزاری کار ایران

اتهام تبانی به قلعه‌نویی نمی‌چسبد

نیکبخت: در ماجرای رسیدهای جعلی سعادتمند را مقصر نمی‌دانم/ بیکاری باعث شده فوتبالی‌ها علیه یکدیگر صحبت کنند

asdasd
کد خبر : ۹۰۴۵۱۴

پیشکسوت فوتبال در خصوص اتفاقات و حواشی اخیر صحبت کرد.

علیرضا نیکبخت در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص ماجرای ارسال رسید جعلی برای بازیکنان خارجی استقلال اظهار داشت: من در این موضوع سعادتمند را زیاد مقصر نمی‌دانم چرا که او تازه در رأس کار قرار گرفته و خیلی از افراد را نمی‌شناسد و مشکل اعتماد او به افرادی است که از این موضوع سو استفاده کردند و باعث شدند چنین اتفاقی بیافتد. یک عده دنبال این هستند که از کنار استقلال به شهرت و معروفیت برسند و به این شکل وعده‌های پوچ می‌دهند و آبروی باشگاه را به بازی می‌گیرند. به نظرم سعادتمند باید در انتخاب نزدیکان و مشاورینش دقت بیشتری به خرج دهد تا دیگر شاهد مسائل این چنینی نباشیم.

وی در مورد اینکه چنین اتفاقی به اعتبار باشگاه استقلال ضربه می‌زند و همین موضوع باعث ناراحتی میلیچ و دیاباته شده است هم گفت: خب طبیعی است وقتی یک بازیکن پولش را می‌خواهد و چند بار وعده‌هایی که به او دادند عقب می‌افتد و در نهایت هم چنین موضوعی پیش میاید و طبیعی است که ناراحت شوند. به هر حال مشکل باشگاه در حال حاضر نبود پول و البته مشکلات انتقال وجه به خارج از ایران است و باعث می‌شود اتفاقات این چنینی هم رخ دهد.

پیشکسوت فوتبال در مورد اینکه سعادتمند برای مدیریت استقلال فرد مناسبی است یا نه گفت: من شناختی روی ایشان ندارم و هنوز هم فرصت نشده از نزدیک دیداری داشته باشیم. چند وقت قبل با من تماس گرفتند و دعوت شدم که برای دیدار حضوری به باشگاه بروم ولی متاسفانه من در حال حاضر تهران نیستم و امکانش فراهم نشد ولی به زودی این دیدار انجام خواهد شد. به نظرم باید به ایشان فرصت داد تا برنامه‌هایش را اجرا کند. هیچ کجای دنیا نمی‌بینید که هر سال مدیر عوض کنند ولی در فوتبال ایران هر یک ماه یک مدیر عوض می‌شود و مهر حکم نفر قبلی هنوز خشک نشده نفر جدید می‌آید. برای همین وقتی مدیر می‌داند ماندگار نیست و نمی‌تواند برنامه بلند مدت بریزد رو به نتیجه گرایی می‌آورد و بدهی بالا می‌آورد.

نیکبخت در مورد جلساتی که سعادتمند با پیشکسوتان استقلال می‌گذارد هم عنوان کرد: به نظرم کار مفیدی است چرا که هرکدام از این افراد تجربیات و نظراتی دارند که به درد او می‌خورد و شاید از دل همین جلسات حتی یک نکته مثبت بیرون بیاید که به کار مدیریت باشگاه بیاید. به هر حال این افراد خاک خورده استقلال هستند و دلشان برای تیم میسوزد و به دنبال پول و منافع شخصی نیستند و اگر حرفی می‌زنند از سر دلسوزی است.

وی در مورد سرنوشت ادامه لیگ هم گفت: به هر حال باید تصمیم‌گیری شود که بازی‌ها ادامه پیدا کند یا نه ولی اینکه در این مقطع و بر اساس جایگاه تیم‌ها در جدول بگیم یک تیم قهرمان است یا فلان تیم سقوط کرده درست نیست چون هنوز رقابت‌ها تمام نشده و چیزی قطعی نشده است.

پیشکسوت فوتبال در مورد اختلاف بین پیروانی و قلعه‌نویی و حمایت خودش از سرمربی سپاهان هم خاطرنشان کرد: من در طول دوران بازی پیش آمده با مربیان و بزرگترهایم اختلاف نظر داشته باشم ولی همیشه سعی کردم احترام آنها را حفظ کنم و اگر هم جایی از این موضوع تخطی کردم از جوانی‌ام بوده و همینجا از آنها معذرت می‌خواهم. احترام به بزرگتر در فوتبال و هرجای دیگری واجب است و اگر کسی حتی یک تاثیر کوچک و اندک هم روی زندگی و بازی من داشته باشد باید احترامش را نگه دارم. متاسفانه احترام کوچکتر، بزرگتری در فوتبال از بین رفته است و یکی از دلایل این‌ها تعطیلی مسابقات و بازی‌ها است چرا که انسان‌ها وقتی بیکار می‌شوند می‌خواهند به یک چیزی گیر بدهند. دقت کنید آمار طلاق هم در این چند وقته بالا رفته و حتی زن و شوهرها هم وقتی بیکار هستند نمی‌توانند هم دیگر را تحمل کنند.

نیکبخت در مورد اتهام تبانی و زد و بند در قهرمانی استقلال در لیگ هشتم هم گفت: من با امیر قلعه‌نویی اختلافاتی در گذشته داشتم ولی همانطور که گفتم احترام بزرگتر واجب است. در مورد تبانی هم اصلا قبول ندارم چرا که هیچ بازیکنی نمی‌آید آینده حرفه‌ای خودش را با چنین کاری به خطر بیاندازد. در مورد امیر قلعه‌نویی هم من با او کار کردم و اصلاً قبول ندارم که او دنبال چنین مسائلی باشد. تعداد جام‌های او و موفقیتش در تیم‌های مختلف نشان می‌دهد آدم کاربلدی است و نمی‌شود با این اتهامات او را زیر سوال برد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز