خبرگزاری کار ایران

درخواست برای انجام بازی دوستانه در تهرانسر

اقدام جنجالی مجری برنامه ورزشی؛ وقتی سرخابی‌ها قرنطینه را شکستند

asdasd
کد خبر : ۹۰۴۶۸۴

مجری برنامه ورزشی به همراه چند بازیکن استقلال و پرسپولیس بازی فوتبال انجام می‌دهند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، مسابقات فوتبال در کشور حدود 2 ماه است که تعطیل شده و تقریباً در همین بازه زمانی برگزاری جلسات تمرینی هم از سوی ستاد مقابله با کرونا در ورزش ممنوع اعلام شده است ولی با این وجود در چند وقت اخیر اخباری در مورد تمرینات برخی تیم‌ها به صورت مخفیانه رسانه‌ای شد که سرو صدای زیادی بپا کرد.

حالا خبر رسیده که برخی از بازیکنان سرخابی‌های پایتخت پا را فراتر از این گذاشته و در مسابقات دوستانه فوتبال شرکت می‌کنند.

ماجرا از آن قرار است که یک مجری مطرح برنامه ورزشی در تلویزیون، یک زمین بازی در منطقه تهرانسر اجاره کرده و از چند بازیکن استقلال و پرسپولیس که رفاقت نزدیکی با او دارند خواسته همراه او بیایند و بازی فوتبال انجام دهند و این اتفاق چند روزی است که انجام می‌شود ولی تلاش زیادی شده خبر آن به بیرون درز نکند و رسانه‌ای نشود.

با وجود تاکید زیاد ستاد مقابله با کرونا در ورزش و تهدید به جریمه‌های سنگین و محرومیت برای افرادی که ممنوعیت حضور در زمین‌های ورزشی و تمرین و بازی دسته جمعی را رعایت نمی‌کنند، تا کنون هیچ برخوردی با نفراتی که اقدام مخفیانه‌شان رسانه‌ای شده صورت نگرفته و به نظر می‌رسد عدم جدیت کافی در اجرای قانون باعث شده هر روز اهمیت کمتری از قبل به این موضوع داده شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز