خبرگزاری کار ایران

پیشرفت نسبی طرح تعریض و ایمن‌سازی محورهای روستایی پاکدشت

asdasd
کد خبر : ۹۰۰۷۹۴

بخشدار مرکزی شهرستان پاکدشت از پیشرفت حداکثری عملیات تعریض و ایمن‌سازی محور مواصلاتی روستایی قوهه به قلعه‌نو املاک خبر داد.

 به گزارش ایلنا، حسین خانی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کم عرض بودن مسیرها، دوطرفه بودن و نقص علائم(تابلو و خط‌کشی) از جمله مهم‌ترین دلایل بروز حوادث در محورهای مواصلاتی روستایی در کنار خطای کاربر وسایل نقلیه است.

 وی در ادامه تصریح کرد: طرح توجیهی محورهای مواصلاتی روستایی، پس از برگزاری جلسات متعدد کارشناسی با دقت زیاد تهیه شده است و عملیات اجرایی آن که از چندی پیش آغاز شده، به‌زودی تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد.

 نماینده عالی دولت در بخش مرکزی شهرستان پاکدشت در ادامه گفت: آرام‌سازی در قالب تعریض شانه، رفع اختلاف سطح شانه و جاده، اصلاح قوسی، نصب برج نوری و علائم راهنمایی‌ و رانندگی، رنگ‌آمیزی تیرهای برق و ایجاد رمپ‌های ورودی و خروجی را از مهم‌ترین اقدامات برای ایمن‌سازی راه‌های روستایی برشمرد.

این مقام مسئول در پایان با بیان اینکه ارتقای سطح ایمنی محورهای روستایی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین خواسته‌های به‌حق اهالی و ساکنان روستاها است اذعان داشت: تسریع اجرای راهکارهای کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای، رفع نقاط حادثه‌خیز و افزایش ضریب ایمنی راه‌های مواصلاتی برای رفاه روستاییان عزیز یکی از تأکیدات و اهداف مهم مجموعه مدیریت روستایی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز