خبرگزاری کار ایران

مدیرکل میراث فرهنگی استان زنجان:

ضریب اشتغال مراکز اقامتی استان زنجان به صفر رسیده است

asdasd
کد خبر : ۸۹۰۸۵۱

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان، گفت: در پی اقدامات انجام شده برای مقابله با شیوع بیماری کرونا، در حال حاضر ضریب اشغال مراکز اقامتی در این استان به صفر رسیده است.

 به گزارش ایلنا از زنجان، امیر ارجمند، در جمع خبرنگاران گفت: در پی شیوع ویروس کرونا مراکز بوم گردی، خانه های مسافر، مهمانسراهای ادارات دولتی و سایر واحدهای اقدامتی تعطیل هستند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان، با اشاره به کاهش قابل توجه سفرهای نوروزی خاطرنشان کرد: بی‌شک یکی از راه های مقابله با ویروس کرونا قطع زنجیره انتقال از طریق در خانه ماندن است.

وی با یادآوری اینکه در نتیجه اقدامات انجام شده برای مقابله با شیوع بیماری کرونا، در زمان حاضر ضریب اشغال مراکز اقامتی در این استان به صفر رسیده است، تصریح کرد: تاسیسات گردشگری استان زنجان همکاری بسیار مطلوبی در قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا داشته اند.

ارجمند ادامه داد: خوشبختانه تا این لحظه گزارشی از تخلف در مراکز تحت نظارت اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان دریافت نشده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان با تاکید بر اینکه تعطیلی مراکز اقامتی نباید به فرصتی برای اجاره منازل شخصی از طرف افراد سودجو به مسافران تبدیل شود، افزود: از هم استانی ها درخواست می شود در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را از طریق شماره تلفن های ۰۲۴۳۳۰۳۳۳۰۰و ۰۹۶۲۹ گزارش دهند.

وی با بیان اینکه برگزاری تورهای طبیعت توسط دفاتر خدمات مسافرتی ممنوع است، اظهار داشت: اجرای هر نوع برنامه توسط تاسیسات گردشگری که باعث تجمع شود، ممنوع است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز