خبرگزاری کار ایران

فروش دیزل ژنراتور

asdasd
کد خبر : ۸۴۵۰۴۷

دیزل ژنراتور نوعی دستگاه برای تولید برق بوده و شامل یک ژنراتور و یک موتور دیزلی است. دیزل ژنراتور کاشانی تولید کننده انواع مختلف ژنراتور و همچنین ماشین آلات کشاورزی و صنعتی بوده و در این زمینه تخصص ویژه ایی دارد. در این مقاله انواع مختلف دیزل ژنراتور را به اختصار شرح می دهیم.

دیزل ژنراتور ولوو پنتا

دیزل ژنراتور ولوو پنتا دستگاهی برای تولید برق است و می تواند توسط یک ژنراتور، انرژی مکانیکی که از گردش موتور دیزلی به دست می آید را به برق تبدیل کند. این نوع دیزل ژنراتور یکی از بهترین انواع دیژل ژنراتور برای تجهیزات صنعتی بوده و در صنایعی مانند ماشین های راه سازی و صنایع دریایی قابل استفاده است. دیزل ژنراتور ولوو پنتا به عنوان یکی از بهترین و با کیفیت ترین موتورهای دیزلی شناخته شده است زیرا برقی که از این دستگاه به دست می آید، کم نوسان ترین نوع برق است.

این نوع دیزل ژنراتور قدرت بسیار زیادی دارد و به آسانی روی ژنراتور برق، قابل نصب است و همچنین از نظر اقتصادی خیلی مناسب و مقرون به صرفه است. دیزل ژنراتور ولوو پنتا در مقایسه با سایر دیزل ژنراتورها، سر و صدای کمتری دارد  در ضمن بدون لرزش کار می کند. مهمترین مزیت این دیزل ژنراتور این است که بسیار کم مصرف بوده و گازهای خارج شده از آن، کم اگزوز است.

لوازم یدکی و همچنین تمام قطعات این دستگاه در بازار موجود بوده و در صورت بروز مشکل می توان قطعات این دستگاه را تعمیر یا تعویض کرد. دیزل ژنراتور ولوو پنتا از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است ولی با این وجود بسیار مقرون به صرفه بوده و قیمت مناسبی دارد. این نوع دیزل ژنراتور بازدهی بسیار خوبی داشته و یکی از پرفروش ترین و پیشرفته ترین نوع دیزل ژنراتور است. این دستگاه یک سیستم امنیتی دارد که مانع از کاهش عملکرد دستگاه می شود و همچنین در صورتی که دمای موتور بیش از حد بالا برود، این سیستم امنیتی هشدار می دهد.

دیزل ژنراتور تلک چینی

دیزل ژنراتور کاشانی، نمایندگی فروش دیزل ژنراتورهای تلک چینی را در تهران و سایر شهرها به عهده دارد.  قطعات این دیزل ژنراتور همیشه در دسترس بوده و هزینه خرید آن بسیار کم است. این دستگاه ساخت کشور چین بوده و و دارای گارانتی یک ساله و خدمات پس از فروش است. کشور چین محصولات صنعتی زیادی به سایر کشورها صادر می کند و یکی از این محصولات دیزل ژنراتور تلک چینی است.  موتور این دیزل ژنراتور در دو نوع 4 و 6 سیلندری تولید می شود و توان آن بین 30 تا 140 وات است. این دسته از دیزل ژنراتورها، بیشتر در موارد اضطراری مورد استفاده قرار می گیرند و کمتر به عنوان یک دیزل ژنراتور دائمی مصرف می شوند. دیزل ژنراتور تلک چینی مورد استفاده بسیاری از صنعت کاران بوده و کارکرد خوبی برای آنها دارد. این روزها کشور چین در زمینه تولید دیزل ژنراتور، پیشرفت قابل توجهی داشته است و یکی از بهترین محصولات این کشور دیزل ژنراتور تلک است. کشور چین با تولید دیزل ژنراتور تلک   با قیمتی مناسب و کیفیتی بالا، جایگاه خوبی در بازار ایران دارد.

دیزل ژنراتور برق اضطرای ساختمان

مهمترین کاربرد این دیزل ژنراتورها، تامین برق ساختمان ها در مواقع ضروری و زمان قطعی برق است. با استفاده از دیزل ژنراتور برق اضطراری ساختمان که برای ساختمان ها طراحی شده، در صورت قطع شدن برق، برق اضطراری به طور خودکار برای ساختمان ها وصل می شود. زمانی که برق ساختمان ها به هر دلیلی دچار مشکل شود، این دیزل ژنراتور با کمک تابلو اتوماتیک ترانسفر، به صورت اتومات روشن شده و برق ساختمان را تامین می کند. بعد از این که برق سراسری ساختمان وصل شود، این تابلوی اتوماتیک به صورت خودکار، اقدام به خاموش کردن دستگاه دیزل ژنراتور می کند. وجود دیزل ژنراتور برق اضطراری برای برج های مسکونی، بیمارستان ها، مجتمع های تجاری، مراکز مخابرات و بسیاری از مکان های دیگر اهمیت ویژه ایی دارد. یکی از مهمترین موارد استفاده از دیزل ژنراتور برق اضطراری، استفاده از سیستم آتشفشانی در زمان بروز مشکل و قطعی برق است. بسیاری از ساختمان های بزرگ، مجهز به این نوع دیزل ژنراتور هستند تا در مواقع اضطراری مانند آتش سوزی دچار مشکل نشوند زیرا در هنگام آتش سوزی احتمال قطع شدن برق خیلی زیاد است و از آن جایی که برای راه انداختن پمپ های آب برای مهار کردن آتش سوزی، وجود یک منبع برق ضروری است، بهتر است ساختمان های بزرگ مانند بیمارستان ها و برج های مسکونی و تجاری بزرگ، مجهز به دیزل ژنراتور برق اضطراری باشند. بازرسان و کارکنان اداره آتش نشانی، با استفاده از دستگاه دیزل ژنراتور برق اضطراری، سیستم امنیتی ساختمان ها را مورد بررسی قرار می دهند تا از سالم بودن آن اطمینان حاصل کنند زیرا عملکرد خودکار و چگونگی کارکرد این دستگاه اهمیت زیادی دارد.

برای ساخت و طراحی دیزل ژنراتورهای برق اضطراری ساختمان، باید موارد زیادی در نظر گرفت. برای ساخت این نوع دستگاه باید محل قرار دادن و همچنین ابعاد دستگاه را مورد توجه قرار داد. همچنین باید به مواردی همچون چگونگی ورود و خروج هوای مورد نیاز دیزل ژنراتور و دودی که از دستگاه خارج می شود، توجه کرد. به طور کلی می توان گفت ساختمان دیزل ژنراتور اضطراری باید با فاصله مناسب با ساختمان کنترل و تابلوهای آن ساخته شود و مکانی که برای ساخت ساختمان انتخاب می شود باید به گونه ایی باشد که نیازی به کابل کشی طولانی نداشته باشد و همچنین سر و صدا و دودی که ناشی از کارکردن این دستگاه است باید مطابق با استانداردهای بین المللی باشد.   

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز