خبرگزاری کار ایران

مدیر برق شهرستان خبر داد:

18 میلیارد ریال بدهکاری مشترکین خانگی و تجاری برق در تایباد

asdasd
کد خبر : ۸۰۳۳۰۱

مدیریت برق شهرستان تایباد گفت: مشترکان بخش خانگی و تجاری بابت مصرف برق خود 18 میلیارد ریال به این شرکت بدهکار هستند.

احسان سیاح زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در تایباد، اظهار کرد: 65 درصد از این مطالبات در حوزه مشترکین خانگی و ۳۵ درصد دیگر را بخش تجاری تشکیل می‌دهد.

وی افزود: وصول مطالبات علاوه بر افزایش توان مدیریت برق این شهرستان در ارائه خدمات پس از فروش، تأمین منابع مالی جهت بهبود و انجام پروژه های ضروری مانند روشنایی معابر و توسعه و بهینه سازی شبکه تاثیر گذار بوده و منافع حاصل از آن به خود شهرستان بر می گردد.

سیاح زاده با اشاره به بهره برداری از ۱۱۰ پروژه از ابتدای سال جاری تاکنون در این شهرستان، تصریح کرد: طرح‌های افتتاح شده در سال جاری در حوزه اصلاح و ترمیم شبکه، روشنایی معابر و کاهش تلفات بوده که برای آنها حدود از ۳۵ میلیارد ریال هزینه شده است که نسبت به سال گذشته در همین مدت ۱۰۰ درصد افزایش داشته است .

وی مطرح کرد: در جهت صرفه‌جویی در مصرف کاغذ و سایر منافع اقتصادی و زیست محیطی از ابتدای شهریور ماه در این شهرستان قبوض کاغذی حذف و پس از آن هزینه برق مشترکین از طریق پیامک اعلام خواهد شد.

مدیریت برق شهرستان تایباد افزود: در حال حاضر ۷۴ درصد برق مصرفی این شهرستان مربوط به چاه‌های کشاورزی منطقه است.

وی اظهار کرد: ۴۰ هزار مشترک برق در تایباد و روستاهای این شهرستان وجود دارد که ۷۰ درصد مشترکان برق این شهرستان در بخش شهری و مابقی در روستاها هستند.

۱۰۰ درصد روستاهای تایباد از نعمت شبکه برق برخوردارند، شبکه توزیع این شهرستان هزار و ۴۰۰ کیلومتر طول دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز