خبرگزاری کار ایران

مرادی در تذکر شفاهی:

برخی مسئولان استانی مانع توسعه کردستان هستند

asdasd
کد خبر : ۸۳۲۸۰۴

نماینده مردم مریوان در مجلس با انتقاد از اینکه محرومیت مناطق کردستان با اقدامات چندساله به پایان نمی رسد، گفت: مسئولان استانی در برخی موارد خود مانع توسعه استان است.

به گزارش  ایلنا، منصور مرادی در نشست علنی نوبت عصر امروز (یکشنبه، ۱۹ آبان ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی، گفت: ما نمایندگان مناطق کم برخوردار باید به دنبال موقعیت برای اعتراض به مسئولان ارشدکشوری باشیم که چرا محرومیت مناطق ما آنقدر زیاد است که با اقدامات چندساله به پایان نمی رسد به ویژه اگر این اقدامات با اعتبارات قطره چکانی صورت گیرد.  

نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی افزود: متاسفانه کم کاری برخی از مسئولان آنقدر زیاد است که تذکراتم را به مسئولان کشوری می دهم اما انتظار داریم آن ها هم به مسئولان استانی تذکرات لازم را دهند زیرا آن ها در برخی موارد خود مانع توسعه استان کردستان هستند.

وی در تذکری به وزیر کشور با بیان اینکه سفرتان به استان کردستان تشریفاتی و آغازی برای برگزاری جلسات تکراری و بدون خروجی است، تصریح کرد: دلیل بی توجهی نسبت به باز نبودن مرزها و عدم تامین معیشت مردم این مناطق چیست؟ دولتمردانتان در استان کردستان فرماندهی ۵ شهرستان را به خاطر مسائل جنایی و عدم توجه به شایسته سالاری بلاتکلیف کرده اند و شما فقط نظاره گر بودید، آیا تدبیر و امیدتان این بود.

این نماینده مردم در مجلس دهم یادآور شد: جناب وزیر، آیا نمی خواهید توضیح دهید که دلیل عدم همراهی حتی یک نفر از نمایندگان استان در سفر اخیرتان چه بوده است؟ حداقل این را از استاندار بپرسید.

مرادی همچنین به وزیر نیرو در مورد علت عدم توجه به وضعیت سدهای استان کردستان تذکر داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز