خبرگزاری کار ایران

در سالن ۶ هزار نفری غدیر انجام می شود؛

آغاز مسابقات مرحله مقدماتی فوتسال مردان آسیا از فردا در ارومیه

asdasd
کد خبر : ۸۲۶۱۲۲

مسابقات مرحله مقدماتی فوتسال مردان آسیا از فردا در سالن 6 هزار نفری غدیر ارومیه آغاز می‌شود.

به گزارش ایلنا از ارومیه، مسابقات مرحله مقدماتی فوتسال جنوب و مرکز آسیا از  فردا با شرکت هفت تیم ایران، تاجیکستان، ازبکستان، افغانستان،  جمهوری قرقیز، نپال و افغانستان در سالن 6 هزار نفری غدیر ارومیه آغاز می‌شود.

در روز نخست، چهارشنبه از ساعت 13 تاجیکستان و نپال به مصاف هم رفته و ساعت 15 و 30 دقیقه  ازبکستان با افغانستان پیکار می‌کند، همچنین از ساعت 18 فردا، ترکمنستان و ایران، نخستین بازی خود را برگزار خواهند کرد.

روز پنجشنبه از ساعت 13 تیم‌های ملی فوتسال افغانستان و تاجیکستان با یکدیگر دیدار می‌کنند و ساعت 15 و 30 و 18 نیز به ترتیب تیم‌های نپال و ازبکستان و جمهوری قرقیز و ترکمنستان با هم به رقابت خواهند پرداخت.

جمعه، روز سوم  و پایانی رقابت‌ها با دیدار نپال و افغانستان از ساعت 13 آغاز شده و سپس در بازی دوم، ازبکستان و تاجیکستان با یکدیگر پیکار می‌کنند و ساعت 18 همان روز نیز فوتسالیست‌های ایرانی به مصاف جمهوری قرقیز  می‌روند.

تیم‌های اول و دوم هر گروه به مرحله نهایی صعود می‌کنند که این بازی ها در روزهای هشتم تا 18 اسفند امسال ، به میزبانی ترکمنستان برگزار خواهد شد.

به گزارش ایلنا، ظهر امروز نشست خبری سرمربیان تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها با حضور اصحاب رسانه در هتل پارک برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز