خبرگزاری کار ایران

با حضور ۱۸ بازیکن انجام شد؛

تست آمادگی جسمانی و پزشکی از ملی پوشان فوتسال

asdasd
کد خبر : ۱۵۵۹۰۵

اردوی آمادگی تیم ملی فوتسال به منظور حضوری شایسته در رقابت های جام ملت های ۲۰۱۴ آسیا(ویتنام) با حضور ۱۸ بازیکن پیگیری می شود.

اردوی آمادگی تیم ملی فوتسال که از هفتم فروردین ماه در کمپ تیم های ملی آغاز شده است، امروز شنبه با تست آمادگی جسمانی بازیکنان پیگیری شد.

به گزارش ایلنا به نقل از فدراسیون فوتبال، اردوی آمادگی تیم ملی فوتسال به منظور حضوری شایسته در رقابت های جام ملت های ۲۰۱۴ آسیا(ویتنام) با حضور ۱۸ بازیکن پیگیری می شود.

سپهر محمدی، احمد اسماعیل پور، محمد کشاورز، محمد طاهری، مهدی جاوید، سعید افشار، حمید احمدی، علیرضا صمیمی، فرهاد توکلی، مهران عالیقدر، مهدی مصطفایی، میثم خیام، فرهاد فخیم، بهروز جعفری، وحید شفیعی، محمد شجری، قدرت بهادری و علیرضا وفایی نفراتی هستند که از سوی خسوس کاندلاس سرمربی تیم ملی فوتسال به اردوی آمادگی این تیم دعوت شدند.

بازیکنان صبح ها از ساعت ۱۰ تا ۱۲ و عصر ها از ساعت ۱۶ تا ۱۸ تمرینات خود را تا دوشنبه ۱۱ فروردین ماه پیگیری می کنند.

صبح امروز از بازیکنان تست آمادگی جسمانی و همچنین تست پزشکی گرفته شد. دومین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی فوتسال مردان ایران در سال ۹۳ از ۱۶ فروردین ماه آغاز خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز