خبرگزاری کار ایران

معاون فرمانده انتظامی فارس خبر داد:

تیراندازی و قتل 4 نفر از اعضای یک خانواده در مهر / قاتل شناسایی شد

asdasd
کد خبر : ۸۲۰۷۸۹

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی فارس از وقوع تیر اندازی و قتل ۴ نفر از اعضای یک خانواده در شهرستان مهر خبر داد.

به گزارش ایلنا و به نقل از معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس، سرهنگ کاووس محمدی افزود: ساعت11 روز چهارشنبه 17 مهر ماه 98 یک مورد تیراندازی براثر اختلاف ملکی- خانوادگی در روستای غلام آباد از توابع شهرستان مهر به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اعلام که بلافاصله ماموران برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: بررسی مأموران اعزامی حاکی از آن بود که فردی 42 ساله به علت اختلاف ملکی با اعضای خانواده خود درگیر و با اسلحه شکاری 4 نفر از اعضای خانواده خود را به قتل رسانده و از محل متواری شده است.

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی فارس ادامه داد: قاتل توسط کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان مهر شناسایی و اقدامات لازم برای دستگیری وی در دست اقدام است.

این مقام انتظامی اظهار داشت: با هماهنگی مقام قضایی پرونده ای در این خصوص تشکیل و اجساد به پزشکی قانونی منتقل شد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس در پایان توصیه کرد: شهروندان برای حل مشکلات و اختلافات خود ضمن مراجعه به مراکز انتظامی و قضایی یا واحدهای مشاوره معتبر از هرگونه خشونت های خانوادگی پیشگیری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز