خبرگزاری کار ایران

در رابطه با حادثه‌دیدگی کارگران نفت مطرح شد؛

بعید است فرسودگی اتوبوس‌ها صحت داشته باشد/ علت مرگ و مصدومیت کارگران پالایشگاه آبادان مشخص نیست

asdasd
کد خبر : ۸۱۹۷۳۴

طبری (مسئول ایمنی پالایشگاه آبادان) می‌گوید: اینکه می‌گویند اتوبوس‌ها فرسوده است، بعید می‌دانم صحت داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، صبح امروز (۱۵ مهرماه) براثر واژگونی یک دستگاه اتوبوس حامل کارگران پالایشگاه آبادان زیرمجموعه شرکت نفت در پنج کیلومتری محور جاده آبادان به ماهشهر بعد از سه راهی خوردورق، یک  کارگر کشته شد و ۲۱ کارگر دیگر به بیمارستان منتقل شدند.

در مورد تعداد مصدومان، آمار ضد و نقیض منتشر شده است؛ امداد و نجات خوزستان تعداد مصدومان را ۳۵ نفر اعلام کرده است؛ از قرار معلوم، تعدادی از کارگران به صورت سرپایی مداوا شدند.

کارگران پالایشگاه آبادان ضمن ابراز ناراحتی از بروز این حادثه دردناک می‌گویند: این سرویس کارکنان بندر صادراتی بوده که معمولاً فقط کارمندان و نه کارگران را سوار می‌کند.

این کارگران از فرسوده بودن سرویس‌های حمل و نقل انتقاد می‌کنند و می‌گویند: سرویس‌های پالایشگاه بعضاً فاقد اصول ایمنی جاده‌ای است.

طبری (مسئول ایمنی بندر ماهشهر) در پاسخ به نگرانی‌های کارگران و در ارتباط با علت بروز حادثه به ایلنا می‌گوید: در مورد علت بروز حادثه هنوز به نتیجه نرسیده‌ایم؛ هنوز گزارش پلیس به دست ما نرسیده است و منتظر دریافت این گزارش هستیم.

وی در پاسخ به دغدغه کارگران در مورد فرسوده بودن ناوگان حمل و نقل می‌گوید: اینکه می‌گویند اتوبوس‌ها فرسوده است، بعید می‌دانم صحت داشته باشد چون اتوبوس‌ها کنترل می‌شوند و باید دارای همه فاکتورهای ایمنی باشند. 

او تاکید می‌کند: به هرحال باید منتظر گزارش رسمی حادثه بمانیم. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز