خبرگزاری کار ایران

ترابی به ایلنا خبرداد:

آبرسانی به روستاهای بومهن ظرف یک ماه آینده

asdasd
کد خبر : ۸۱۹۶۸۳

مدیرشرکت آب و فاضلاب روستایی شهرستان پردیس از آبرسانی به روستاهای بومهن ظرف یک ماه آینده خبرداد.

احمدرضا ترابی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره وضعیت آبرسانی به روستاهای شهرستان پردیس گفت: امروز با حضور مسئولان شهرستان پردیس آبرسانی دو روستای سعیدآباد و خسروآباد بخش جاجرود انجام شد در این پروژه بدلیل مشکل بالادست روستای سعید آباد و ساخت و سازهایی که بالاتر سطح  مخزن آب بود آبرسانی کمی دیرتر و با سختی کار انجام شد.

وی در مورد روستای خسرو آباد جاجرود گفت: حفر دو چاهی که در این روستا انجام شده سالیان سال نیاز آب این روستا را برطرف خواهد کرد.

ترابی به مشکلات آبرسانی در روستای عباس آباد جاجرود اشاره کرد و گفت:  به‌ دلیل مشکلاتی که با اداره راه وجود دارد آبرسانی در این منطقه سخت است چون اجازه لوله گذاری در حاشیه سد لتیان داده نمی‌شود و بخشی از تامین آب روستا با مشکل روبروست و اگر اداره راه مساعدتی در این زمینه نداشته باشد دچار مشکل برای تامین آب این روستا خواهیم شد.
 
 وی در خصوص روستاهای بخش بومهن گفت: لوله گذاری و تست آب شرب روستاهای گلخندان جدید، گلخندان قدیم و چند روستای دیگر  تا هفته آینده به پایان خواهد رسید و یکماه آینده پروژه افتتاح خواهد شد.

ترابی به مشکل آبرسانی در روستای کرشت بومهن اشاره کرد و گفت: این روستا بزرگترین روستای شهرستان پردیس است و ۹۰ درصد مردم آنجا آب شرب ندارند.

مدیرکل آب روستایی شهرستان پردیس خاطر نشان کرد: تامین آب روستای کرشت  ۸۰۰ میلیون تومان نیاز دارد که از آنجایی که بخش زیادی از زمین‌های این روستا در اختیار اداره اوقاف شهرستان است، مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان آنرا این اداره تامین می‌کند و مابقی این هزینه باید از صندوق  اعتبار توسعه و مساعدت فرمانداری شهرستان تامین شود در غیر اینصورت برای تامین آب در این روستا دچار مشکل خواهیم بود.
 
 وی با بیان اینکه ۹۰ در کرشتی ها آب آشامیدنی ندارند گفت: ۹۰ درص این روستا خرج عز بافت هست و اب شرب ندارند امیداریم با تامین اعتبار این بخش ابرسانی روستا انجام پذیرد.
 
ترابی یادآور شد: آخرین صحبت با مسئول اعتبارات تامین آب شهرستان پردیس صورت گرفت مبلغ  ۲۴۵ میلیون تومان را مصوب شده دانستند که این مبلغ برای تامین آب روستاهای شهرستان کافی نیست و صد در صد با مشکل روبرو خواهیم شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز