خبرگزاری کار ایران

در استان زنجان صورت گرفت؛

بازدید مدیرعامل آبفای استان زنجان از تصفیه خانه آب ابهر و خرمدره

asdasd
کد خبر : ۲۵۲۹۸۷

مدیرعامل آبفای استان زنجان به همراه معاونت مهندسی و توسعه از محل تصفیه خانه آب ابهر و خرمدره و خط انتقال خرمدره بازدید کرد.

مدیر عامل شرکت آبفای استان زنجان، گفت: ظرفیت تصفیه خانه ۴۰۰ لیتر بر ثانیه است که طبق برنامه زمان بندی فاز اول آن در هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش ایلنا از زنجان به نقل از روابط عمومی آبفای استان زنجان، در این بازدید ابتدا نشست مشترکی با مشاور و پیمانکار طرح برگزار شد و مشاور طرح پیشرفت فیزیکی طرح را در بخش‌های مختلف به اطلاع حاضرین رساند.

علیرضا جزء قاسمی، مدیر عامل شرکت آبفای استان زنجان، گفت: لوله گذاری خط انتقال خرمدره تا مخزن و انفصالی‌های موجود جمعآ ۴ کیلومتر است که تملک زمین انجام شده و آماده اجرا است.

وی در ادامه به مخازن موجود در طرح اشاره کرد و گفت: ۶ مخزن در طرح در نظر گرفته شده که حجم مخازن ۳۳ هزار متر مکعب است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان به ظرفیت تصفیه خانه اشاره کرد و گفت: ظرفیت تصفیه خانه ۴۰۰ لیتر بر ثانیه است که طبق برنامه زمان بندی فاز اول آن در هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید.

جزء قاسمی به پیشرفت فیزیکی طرح اشاره کرد و افزود: حوضچه‌های هوادهی و آشغالگیر ۳۰ درصد و سازه‌های پیش ته نشین ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی گفت: سازه فیلتراسیون مهم‌ترین سازه این سایت محسوب می‌شود که ۵۴ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

مدیر عامل آب و فاضلاب شهری استان در پایان به مشکلات موجود در پروژه اشاره و تصریح نمود: عدم رعایت موارد ایمنی در کارگاه توسط پیمانکار، عدم پای بند بودن پیمانکار به برنامه زمان بندی و کمبود نیروی اجرایی را از مشکلات این طرح عنوان کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز