خبرگزاری کار ایران

عیسی زاده: اسکوچیچ به ایران برمی‌گردد / تابع تصمیم وزارت نفت هستیم

asdasd
کد خبر : ۸۱۹۰۶۷

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان می‌گوید اگر این باشگاه باید از سوی وزارت نفت خصوصی سازی شود در مقابل صدا و سیما هم باید حق پخش مسابقات را به آنها پرداخت کند.

علی عیسی زاده مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان درباره نتایج طلایی پوشان در هفته‌های اخیر اظهار داشت: خداراشکر تیم خوبی داریم و از نظر فنی بازیکنان و کادرفنی خیلی خوب کار کرده‌اند. تیم یکدل و یکدستی داریم و متاسفانه از نظر مالی دقیقا برعکس مسائل فنی هستیم.

او با اشاره به مشکلات مالی افزود: مشکلات ما موجب شد تا سرمربی هم به آن معترض باشند؛ اینکه ایشان گفته‌اند به ایران برنمی‌گردند را قبول نداریم و ایشان برمی‌گردند. آقای اسکوچیچ الان یک هفته مرخصی دارند و ما باید ببینیم که چه کاری از دستمان برمی‌آید.

عیسی زاده در پاسخ به این سوال که اسکوچیچ در گفت و گو با وی چه گلایه‌ای داشته گفت: مشکلی بزرگی نداریم و تنها دغدغه فعلی ما مسائل مالی است. ایشان از همه چیز راضی هستند و پول فعلا مشکل ماست. ما پیگیری کردیم و به دنبال اسپانسر هستیم. جذب اسپانسر در مراحل نهایی است و اگر خدا بخواهد به زودی با معرفی اسپانسر مشکلات را برطرف کنیم.

مدیرعامل باشگاه نفت درباره ابلاغیه وزیر نفت درباره خصوصی سازی تیم‌های نفتی عنوان کرد: بالاخره آقای وزیر یک بخش نامه‌ای را تایید کرده‌اند و ما هم تابع بخش نامه هستیم. هر چه که آقای وزیر بگویند را ما اجرا می‌کنیم. باید همه چیز طبق مقررات پیش برود و قطعا زمان‌بر خواهد بود. باید شرایط خاص و شرکت خصوصی سازی را در نظر بگیریم.

او ادامه داد: آقای وزیر قصد دارند قوانین را اجرا کنند؛ الان دو قانون وضع شده که تنها یک قانون در حال اجرا است. کمک شرکت نفت به تیم‌های حرفه‌ای باید قطع شود و قانون دیگر این است که وزارت ورزش و جوانان و صدا و سیما باید حق پخش تلویزیونی را به باشگاه پرداخت کنند، ولی متاسفانه این قانون اجرا نمی‌شود و فقط در حال حاضر می‌خواهند باشگاه خصوصی شود.

علی عیسی زاده درباره پیشنهاد خارجی برای رضا جبیره و مسلم مجدمی گفت: در خصوص این دو بازیکن سرمربی ما رضایت ندادند که به پیشنهادها پاسخ بدهیم. این احتمال وجود دارد شاید در نیم فصل آنها منتقل شوند. پیشنهاد رضا اروپایی بود و پیشنهاد برای مجدمی از تیم الزورا بود آقای اسکوچیچ موافقت نکردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز