خبرگزاری کار ایران

نگاهی به ۸ دیدار هفته ششم لیگ برتر؛

از برتری استقلال در غیاب استرا و تماشاگران تا سومین شکست کالدرون مقابل مدعیان/ معرفی اولین سرمربی برکنار شده لیگ نوزدهم

asdasd
کد خبر : ۸۱۸۶۶۰

اولین سرمربی برکنار شده لیگ برتر در فصل نوزدهم مشخص شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، روز گذشته 8 دیدار از هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر برگزار شد و طی آن با توجه به نتایج مختلفی که به دست آمد تغییراتی در جدول رده‌بندی رقابت‌ها ایجاد شد. در این میان برخی از تیم‌ها موفق شدند نتایج خوبی کسب کنند و اوضاع خودشان را سرو سامان دهند و برخی تیم‌ها هم دور از انتظار ظاهر شدند. این هفته از رقابت‌ها با برکناری اولین سرمربی لیگ نوزدهم هم همراه بود.


پیکان 2-3 نفت‌ مسجدسلیمان؛ کامبک شاگردان تارتار

پیکان در هفته ششم مثل همیشه در خط حمله خوب و موفق ظاهر شد ولی تزلزل در خط دفاع باعث از دست رفتن امتیاز خانگی این تیم شد. شاگردان فرکی 2 بار در دیدار با نفت مسجد سلیمان از حریف خود پیش افتادند ولی هر دو بار برتری خود را از دست داده و در نهایت تعویض طلایی تارتار کار را در ثانیه‌های پایانی به برتری نفتی‌ها ختم کرد. شهریار مقانلو با زدن 2 گل در این بازی 5 گله شد و به تنهایی در صدر جدول گلزنان قرار گرفت.


استقلال 2-1 گل‌گهر سیرجان؛ اولین برد بدون استرا و تماشاگران

استقلال در هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر در نهایت به نخستین برد فصل خود دست پیدا کرد و این برتری در شرایطی به ثمر رسید که سرمربی این تیم و تماشاگرانش به دلیل محرومیت حضور نداشتند. اعتراضات زیادی به داوری این بازی صورت گرفت و استقلالی‌ها به پنالتی اعلام شده برای تیم سیرجانی معترض بودند و میهمان هم عقیده داشت گل دوم استقلال خطا بوده است. در پایان این بازی بگوویچ از هدایت تیم سیرجانی برکنار شد.


نساجی مازندران 0-0 ماشین‌سازی؛ تساوی بدون گل مهاجری با تیم سابقش

رضا مهاجری به عنوان سرمربی تیم نساجی در این هفته از رقابت‌ها به مصاف تیم سابق خودش ماشین‌سازی رفت و این دیدار در پایان 90 دقیقه هیچ گلی نداشت و دو تیم به تساوی صفر - صفر رضایت دادند. این نتیجه در حالی رقم خورد که گلرهای دو تیم موقعیت‌هایی از حریف گرفتند و اجازه ندادند توپ از خط دروازه‌ها عبور کند.


سپاهان 2-0 ذوب آهن؛ یک دربی تمام عیار

آنهایی که دیدار سپاهان و ذوب آهن را دیده‌اند تایید می‌کنند که یکی از جذاب‌ترین بازی‌های فصل نوزدهم تا اینجای کار رقم خورده است. دو تیم بدون هرگونه احتیاط و محافظه‌کاری به دنبال رسیدن به دروازه حریف بودند و به همین دلیل بازی پر برخورد و پر موقعیتی شاهد بودیم که در نهایت با فرصت‌ طلبی طلایی‌پوشان با نتیجه 2-0 به پایان رسید. نیازمند توانست در این بازی رکورد کلین‌شیت‌هایش را ادامه دهد، هرچند که اشتباه داور در مردود اعلام کردن گل ذوبی‌ها به این موضوع کمک کرد.


شاهین بوشهر 0-1 فولاد؛ ادامه ناکامی شاگردان ویسی

شاهین که به تازگی به لیگ برتر صعود کرده از همین ابتدا خودش را به عنوان مدعی بازگشت به لیگ دسته اول معرفی کرده است و نتایج ضعیف در 6 هفته ابتدایی که به یک تساوی و 5 شکست ختم شده آنها را در قعر جدول قرار داده است. آنها در بازی با فولاد از امتیاز بازی خانگی استفاده نکرده و روی گل حسن بیت سعید بازی را واگذار کردند. بازیکنان فولاد هم با این برتری نشان دادند شکست در جام حذفی مقابل فجر را فراموش کرده و به شرایط خوب خود برگشته‌اند.


صنعت نفت 1-0 سایپا؛ طلسم اسکوچیچ در آبادان شکست

این بازی به دلیل قطع برق با 20 دقیقه تاخیر آغاز شد تا اتفاقی مشابه بازی استقلال - گل‌ریحان در جام حذفی را در آن شاهد باشیم. در این دیدار صنعت نفت موفق شد اولین برتری خودش در لیگ نوزدهم در آبادان را مقابل چشم هوادارانش تجربه کند و سایپا هم یک شکست دیگر را متحمل شد.


شهر خودرو 1-0 پرسپولیس؛ خوشبختی یحیی در ثانیه‌های آخر

بازی روز گذشته شهر خودرو مقابل پرسپولیس تحت تاثیر چند نکته قرار داشت. یکی از آنها حضور سرخابی‌های سابق مقابل پرسپولیس بود که انگیزه بالایی داشتند. رحمتی، محمدی‌مهر، سروش رفیعی، روح‌الله باقری و یونس شاکری نفرات شاخص پیش از این بازی بودند. از طرفی حضور یحیی روی نیمکت شهر خودرو هم از نکات جالب بازی بود. گل‌محمدی که آمار خوبی مقابل پرسپولیس نداشت توانست با گل ثانیه‌های پایانی فرشاد فرجی 3 امتیاز شیرین به دست بیاورد و کالدرون هم شکست مقابل سومین رقیب و مدعی قهرمانی را متحمل شد.


تراکتور 1-0 پارس جم؛ ادامه بردهای ناپلئونی دنیزلی

تراکتور را باید اقتصادی‌ترین و حساب‌گرترین تیم لیگ برتر دانست. آنها در حالی از 6 بازی و 18 امتیاز ممکن تا اینجای فصل 14 امتیاز گرفتند که تنها 4 بار موفق به زدن گل شده و 4 پیروزی یک بر صفر داشتند که در کنار دو تساوی بدون گل آنها را رقیب جدی سپاهان در صدر جدول قرار داده است. تراکتور این هفته هم با ضربه احسان حاج‌صفی به برتری یک بر صفر دست یافت تا هم رکورد بسته ماندن دروازه‌اش باقی بماند و هم کورس بالای جدول را از دست ندهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز