خبرگزاری کار ایران

سرگرمی های مرتبط با آینده

asdasd
کد خبر : ۸۱۸۸۱۴

امروز با چند تا از سرگرمی های مرتبط با آینده آشنا می شویم قطعا شما را نیز سرگرم خواهند کرد.

  به عنوان یکی از این سرگرمی ها به طالع بینی می توان  اشاره کرد .

اگر بخواهیم تعریفی از طالع بینی داشته باشیم بطور کلی طالع بینی به معنای پیش گویی آینده می باشد که از طریق مشاهده حرکات خورشید ، ماه و ستارگان قابل تخمین است . البته طالع بینی های مختلفی از قبیل طالع بینی ازدواج بر اساس ماه تولد ، چینی ، چای  ، روزانه ، میوه ، گروه خونی و چندین فال دیگر نیز وجود دارد .

یکی از طالع بینی های که نیازی نیست به دنبال فالگیر باشید بر اساس ماه و یا سال تولدتان می باشد که در نتیجه مشخص می کند که شما در زمینه های مختلف از جمله اعتماد، تمامیت عقلی، همکاری، خلاقیت و ویژگی های درونی مثبت و منفی تان تا چه اندازه هشیار هستید.

فال حافظ

قطع به یقین یکی از معروفترین و محبوبترین سرگرمی های مرتبط به آینده درکشور ما که اکثر ایرانیان به آن علاقه و اعتقاد خاصی دارند فال حافظ و یا به اصطلاح تفال به خواجه حافظ شیرازی است که از این طالع بینی در مناسبت های خاص مانند جشن ها ، شادی ها ، اعیاد و ... به دیوان خواجه تفالی میزنند خوشبختانه امروزه نیز استفاده از فال حافظ بسیار آسانتر از قبل شده و فقط با یک کلیک ساده بر روی یک گزینه می توان تفالی به حافظ زده و از اشعار زیبایش هم لذت برد و هم با معانی آن آشنا شد .

سرگرمی های مرتبط با آینده

فال چای

فال چای نیز طرفداران خاص خود را دارد . فال چای قدمتی 3000 ساله دارد و این نوع طالع بینی از قدیم الایام بعنوان یکی از فال های سرگرم کننده در دورهمی های دوستانه بوده است . البته آموزش فال چای و تفسیر فال چای  هر کدام مقوله ای جدا هستند و نیاز به کمی تمرین و مطالعه دارند.

از دیگر سرگرمی های مرتبط با آینده فال های روزانه است که این فال ها همانظور که از اسمشان معلوم است بر اساس ماه تولدشان اطلاعات جالبی را به متولدین ماه خود می دهد که بر این اساس متولدین هرماه می توانند فال مربوط به همان روز را بر اساس ماه تولدشان از سایت های مختلف پیدا کنند .

همانطور که پیش تر گفتیم برخی از فال ها جنبه روانشناسی داشته و سبب می شود تا علاوه بر سرگرمی شناخت بهتری از خودتان پیدا کنید که فال میوه هم جز همین دسته از طالع بینی های روانشناختی است به این صورت که شما از لیستی که تهیه شده میوه مورد علاقه تان را پیدا کرده و ویژگی های کسانی که به آن میوه علاقه دارند را می خوانید تا بفهمید چه چیزی را در مورد شخصیت و درون شما نشان می دهد.

از دیگر سرگرمی های مرتبط با آینده و همچنین طالع بینی ها می توان به فال گروه خونی اشاره کرد ، هر فردی که می شناسید و هر انسانی که بر روی این کره خاکی زندگی می کند دارای خصوصیات اخلاقی متفاوتی است برای مثال برخی از افراد با خوردن بعضی از غذاها حال بهتری دارند و برخی دیگر ممکن است با خوردن بعضی از غذاها دچار ناراحتی های گوارشی شوند که تمامی این ها ریشه در علم پزشکی دارند و ارتباط گروه های خونی با یکدیگر هم یکی دیگر علوم پزشکی است که می توان با مشخص کردن نوع آن به خصوصیات اخلاقی هر فرد پی برد.

در یک نگاه کلی می توان به این نتیجه رسید که طالع بینی های مختلف یکی از سرگرمی های لذت بخش مرتبط با آینده برای مردم به شمار می آید خصوصا در میان مردم ایران که امری بسیار رایج است. از طرفی این موضوع به شکل باوری قوی در میان اکثر مردم و حتی رسانه ها و شبکه های اجتماعی ابراز شده و روز به روز در قالب های متفاوت در حال گسترش است.

اگر از هر کسی سوال کنید که آیا به فال اعتقادی دارد یا نه؟ بدون شک در پاسخ به شما خواهد گفت: فال را برای سرگرمی و اوقات فراقت دوست دارد.

به هر حال جذابیت شنیدن یک آینده نامعلوم می تواند در نوع خودش یک سرگرمی جذاب و البته اعتیاد آور باشد. برای دیدن طالع تان لازم نیست حتما به سراغ فالگیر ها و پیشگو ها بروید خوشبختانه ماهیت اینترنت از مزایای زیادی برخوردار بوده و برای شما این امکان را فراهم کرده تا با چند کلیک ساده بتوانید از رمز و راز های ماه ها، سال ها، هفته ها، و حتی روزهای خود با خبر شوید.

طالع بینی ها

همان طور که گفتیم یکی از سرگرمی های مرتبط با آینده طالع بینی می باشد که یک رشته علمی محسوب می شود، که پدیده های موجود در جهان را توصیف و توجیح می کند . اقوام زیادی در گذشته تلاش کردند تا بوسیله ستاره ها٬ سیارات و ... آینده را پیش بینی کنند. طالع بینی بیشتر روابط بین زمین ( و حیات روی آن) و سیارات و یا دیگر صور فلکی در منظومه شمسی را بررسی می کند مثلا کره ماه و پدیده های طبیعی مرتبط با آن (همانند امواج جذر و مدی) و همچنین تاثیر آن بر روان و روابط آدمی یکی از موضوعات بسیار جالب در طالع بینی است . در رابطه با روابط این قسمت تا حدودی بسیار پیچیده است از طرف دیگر، می‌توان گفت که طالع بینی مجموعه‌ای از حدسیات و فرضیات بی‌اساس بوده که متخصصان آن سعی می‌کنند تا بر طبق موقعیت اجرام آسمانی ، اتفاقاتی که قرار است برای هر فرد بیفتد را پیش‌بینی کنند . با این وجود و در طول قرن‌ها کار علمی و پژوهش‌های مختلف بر اساس عقل و منطق ، هنوز هیچ مدرکی قابل قبول وجود ندارد که بر اساس آن بتوانیم اثبات کنیم محل قرارگیری سیاره‌های اطراف ما نوع شخصیت یک نوزاد فرضی را تعیین می‌کنند ! و همچنین است درباره فال حافظ یا دیگر فال ها و طالع بینی ها.

منبع : گلسانه – مجله اینترنتی سرگرمی و تفریحی

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز