خبرگزاری کار ایران

شهردار شیراز:

نیازمند تخصیص واگن به متروی شیراز هستیم/ لزوم اصلاح ساختار سازمانی شهرداری

asdasd
کد خبر : ۸۱۸۸۱۲

شهردار شیراز گفت: عملیات عمرانی خط دو قطار شهری شیراز نیازمند یک هزار و 200 میلیارد تومان اعتبار ریالی است که این میزان با فروش اوراق مشارکت محقق شده است.

به گزارش ایلنا حیدر اسکندرپور در بازدید از عملیات اجرایی خط دو قطار شهری شیراز با اشاره به افزایش استقبال شهروندان از خط یک مترو گفت: به منطور بهبود خدمت رسانی به مسافران نیازمند تخصیص واگن به متروی شیراز هستیم و خواسته من از معاون توسعه عمران شهری و روستایی وزیر کشور این است که از چهار قطار مترویی خریداری شده حداقل یک قطار به شیراز اختصاص یابد.

شهردار شیراز افزود: همچنین برای خرید واگن ها و تجهیزات به 23 میلیون یورو اعتبار ارزی نیاز داریم که این امر نیازمند توجه ویژه دولت است.

وی در بازدید از تونل در حال احداث خط دو قطار شهری عنوان کرد: تلاش داریم با همت مضاعف کارگران و مهندسان  حفاری تونل های خط دو قطار شهری را در سال جاری به پایان برسانیم و سال آینده فاز نخست خط دو قطار شهری شیراز با سه ایستگاه به بهره برداری برسد.

شهردار شیراز تکمیل خطوط مترو را نیازمند عزمی همگانی دانست و اضافه کرد: امسال خط 3 قطار شهری شیراز با عنوان ادامه خط یک در لایحه بودجه آمده است و ضروری است نمایندگان شیراز در مجلس شورای اسلامی تمام تلاش خود را برای تحقق آن به کار ببندند.

اسکندرپور در بخش دیگری از سخنانش خواستار اصلاح ساختار سازمانی شهرداری شد و افزود: برخی از سازمان‌های شهرداری همچون قطارشهری، عمران، حمل و نقل مسافر در صورت اصلاح ساختاری می توانند درآمدزایی داشته باشند و از ظرفیت درآمدی آنها استفاده کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز