خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم بوئین زهرا عنوان کرد:

چرا وزرا از واحدهای مشکل دار استان بازدید نمی کنند/ اگر قزوین صنعتی بود، وزیر وقت بیشتری برای آن قائل می شد

asdasd
کد خبر : ۸۱۷۹۰۶

بابایی صالح گفت: هیچ گاه نشد از واحد مشکل دار در استان بازدید کنیم، وزیران و معاونان فقط از واحدهای موفق بازدید کردند در حالی که مدیران را باید روحیه داد و در کنارشان ایستاد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، شامگاه چهارشنبه نشست فعالان اقتصادی و کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان قزوین با حضور رضا رحمانی وزیر صمت و هیات همراه، هدایت اله جمالی پور استاندار قزوین و مدیران دستگاه های اجرایی و مدیران واحدهای تولیدی استان قزوین عصر امروز در سالن جلسات دفتر استاندار برگزار شد.

روح اله بابایی صالح نماینده مردم بوئین زهرا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فعالیت کمرنگ ستاد رفع موانع استان بیان کرد: متاسفانه ستاد رفع موانع تولید در استان نداریم. ایراد از ما مدیران است که مشکلات حل نمی شود.

وی گفت: سه سال است که مدیران استان در حال تغییر هستند و بدون داشتن سواد لازم، فقط از راه رابطه وارد مدیریت شده اند. مدیرانی که الفبای صنعت را نمی دانند.

نماینده مردم بوئین زهرا اظهار کرد: چرا واحدی که بیست و پنج خط تولید دارد امروز باید نیمه کاره فعال باشد. نگویید قزوین واحدصنعتی است اگر واحد صنعتی بود وزیر وقت بیشتری برای آن قائل بود.

بابایی صالح اضافه کرد: باید عیب کار مشخص شود. واحد صنعتی در بویین زهرا که هزاران مشکل دارد و ضایعات این واحد از تولیدات آن بیشتر است، باید مشکل آن بررسی شود.

وی گفت: هیچ گاه نشد از واحد مشکل دار در استان بازدید کنیم، وزیران و معاونان فقط از واحدهای موفق بازدید کردند در حالی که مدیران را باید روحیه داد  و در کنارشان ایستاد.

بابایی صالح افزود: انتظار می رود مدیران عدد و ارقام درست به مدیریت استان ارائه دهند و از وزیر صنعت انتظار داریم به داد صنعت استان قزوین برسد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز