خبرگزاری کار ایران

بررسی مسائل مربوط به وضعیت درمانی جانبازان و محصولات کشاورزی آلوده در کمیسیون بهداشت

asdasd
کد خبر : ۸۱۶۸۶۰

یک نماینده مجلس گفت: تعدادی از جانبازان که با مشکل درمانی مواجه بودند مسائل خود را در کمیسیون بهداشت مطرح کردند که در این جلسه مسئولان بنیاد شهید، سازمان مدیریت و برنامه ریزی و مسئولان وزارت بهداشت حضور داشتند.

حیدرعلی عابدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی ایلنا، درباره جلسه امروز کمیسیون بهداشت و درمان گفت: یک موضوع که امروز در کمیسیون مطرح شد در رابطه با رسیدگی به وضعیت درمانی جانبازان بود که به دلیل بدهکاری بیمه دی درمان جانبازان تحت‌الشعاع قرار گرفته است.

این عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس تصریح کرد: تعدادی از جانبازان که با این مشکل مواجه بودند مسائل خود را مطرح کردند در این جلسه مسئولان بنیاد شهید، سازمان مدیریت و برنامه ریزی و مسئولان وزارت بهداشت حضور داشتند.

وی تاکید کرد: قرار شد کارگروهی برای رسیدگی به مسائل جزئی‌تر حوزه جانبازارن و کارگروهی نیز برای بررسی مسائل کلان‌تر آن‌ها تشکیل شود تا از این طرق و با همکاری سازمان برنامه بتوانیم سریعتر مشکلات این قشر از جامعه را حل و فصل کنیم.

عبدی اظهار داشت: موضوع دومی که در کمیسیون مورد رسیدگی قرار گرفت در رابطه با مسائل مطرح شده در فضای مجازی در مورد آلوده بودن محصولات کشاورزی بود که گزارشی هم در رابطه با این موضوع ارائه شد و این گزارش قابل قبول بود و نشان می‌داد آنچه که در فضای مجازی گفته می‌شود منطبق بر واقعیت نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز