خبرگزاری کار ایران

در شورای پیشگیری از وقوع جرم مطرح شد؛

قطع 1300 اصله درخت در جاده یاسوج - سی سخت

asdasd
کد خبر : ۸۱۶۵۰۴

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای چهار خطه شدن جاده یاسوج - سی سخت کمتر از هزار و 300 اصله درخت قطع می‌شود.

به گزارش ایلنا، سید عیسی حسنی در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری شهرستان دنا بر ایفای تعهد اداره کل راه و شهر سازی بر غرس نهال در حاشیه این جاده به تعداد سه برابر درخت‌های قطع شده حداکثر تا پایان سال جاری تاکید کرد و گفت: دادگستری استان بر این موضوع نظارت خواهد کرد.

در این جلسه مقرر شد تعداد درختانی که لازم است در مسیر جاده قطع شوند با مستندات و تصاویر و مدارک ارائه شده کمتر از 1300 درخت است و البته تمام مجوزهای زیست محیطی و اجازه قطع درخت در جایی که ضروری است طی سنوات قبل از سوی سازمان حفاظت محیط زیست، صادر شده و بیش از آن هم مجوزی  صادر نشده است.

همچنین مقرر شد با توجه به حواشی رسانه‌ای در باره نحوه قطع درختان به گونه‌ای عمل شود که افکار عمومی از واقعیت مطلع و متوجه شوند که واقعا تعداد معدودی درخت آن هم به ضرورت قطع شده و من بعد وفق دستور العمل و مجوزهای صادر شده با نظارت میدانی، هیاتی مرکب از ادارات حاضر در جلسه از قطع هر گونه درخت مازاد بر تعداد جلوگیری و در صورت وقوع، برای متخلفان پرونده قضایی تشکیل می شود.

در این جلسه همچنین رفع موانع و مشکلات ساخت جاده سی سخت - اصفهان که از مسیر روستاهای بیاره و کریک عبور می‌کند بررسی شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز