خبرگزاری کار ایران

مرد عنکبوتی از برج ۱۵۳ متری فرانکفورت بالا رفت

asdasd
کد خبر : ۸۱۶۲۸۲

آلن روبر، اسپایدرمن ۵۷ ساله فرانسوی، با چابکی از نمای آسمانخراش اسکایپر بالا رفت اما وقتی پایین آمد پلیس در انتظارش بود. او که ممنوعیت صعود از آسمانخراش‌ها را نادیده می‌گیرد بارها به اخلال در نظم عمومی متهم شده است.

به گزارش ایلنا، تنها ۲۰ دقیقه وقت لازم بود تا آلن روبر، این دیوارنورد کوچک‌اندام و چالاک، از نمای برج اسکایپر در فرانکفورت بالا برود؛ صعودی خطرناک به ارتفاع ۱۵۳ متری آن هم بدون هیچ ابزار ایمنی. وقتی به بام برج رسید، با خیال راحت به پایین خرامید. تماشاچیان با سر و گردنی بالا گرفته، نظاره‌گر این شیرین‌کاری مهیج بودند. اما پای مرد ماجراجو که به زمین رسید، بازداشت شد.

پلیس فرانکفورت می‌گوید این کار، اخلال در نظم عمومی بود، وانگهی باید بررسی شود که آیا صدمه‌ای به نمای شیشه‌ای برج رسیده یا خیر. 

آلن روبر که به "اسپایدرمن فرانسه" شهرت دارد، اوایل سال جاری با بالا رفتن از بلندترین ساختمان مانیل به ارتفاع ۲۱۷ متر، یک رکورد به جا گذاشت. او دو ماه قبل نیز با توجه به تظاهراتی که در هنگ کنگ جریان دارد،  از برجی در این شهر بالا رفت و بنر صلح را بر نمای آن آویخت.

الن روبر که از ۱۱ سالگی از برج‌ها بالا رفته، صعود را برای خودش مثل نفس کشیدن، خوردن و خوابیدن می‌داند. او بالا رفتن از ۱۵۰ برج دنیا از جمله برج ایفل، سالن اپرای سیدنی، برج هرون لندن، برج توتال پاریس و برج‌های دوقلوی "پتروناس" در کوالالامپور را در کارنامه دارد و نامش به همین دلیل در کتاب "گینس" ثبت شده است.

مرد عنکبوتی فرانسه، ده سال قبل همزمان با اجلاس گروه ۲۰ در لندن از ساختمان بیمه لویدز بالا رفت تا توجه عموم را به مسائل زیست محیطی جلب کند.

او بدون مجوز از آسمانخراش‌ها بالا می‌رود. هنگام صعود، تماشاچیان از او استقبال می‌کنند و هنگام فرود پلیس.

مرد عنکبوتی از برج ۱۵۳ متری فرانکفورت بالا رفت

منبع: دویچه وله

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز