خبرگزاری کار ایران

واکنش معاون شهردار به انتقاد پلیس درخصوص طرح ترافیک/قضاوت برمبنای مستندات باشد

asdasd
کد خبر : ۸۱۶۲۳۲

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: پلیس لازم است نظرات خود را در شورای ترافیک مطرح کند، زیرا اصل طرح در شورای ترافیک به تصویب رسیده و از پیشنهادات جدید نیز استقبال می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محسن پورسید آقایی در حاشیه یکصد و شصت و هفتمین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران در مورد انتقادات مطرح شده درباره طرح کنترل آلودگی هوا گفت: متن تذکر یکی از اعضای شورای شهر در این خصوص را ندیدم، اما شنیدم که یکی از اعضا به این طرح انتقاد دارد، حتما به موضوعات مطرح شده رسیدگی می‌شود و همچنین بررسی می‌کنیم که آمار و اطلاعات با چه مبنایی بوده است.

وی با بیان اینکه قبلا هم گفته بودم که قضاوت باید بر مبنای مستندات و اطلاعات باشد، در مورد انتقاد پلیس به اجرای طرح ترافیک گفت: پلیس لازم است نظرات خود را در شورای ترافیک مطرح کند، زیرا اصل طرح در شورای ترافیک به تصویب رسیده و از پیشنهادات جدید نیز استقبال می‌شود. تغییرات در طرح باید در شورای ترافیک مطرح شود.

پورسیدآقایی ادامه داد: اگر هر کسی برای خودش حق وتو قائل شود، کارها بر مدار مدیریت نمی‌چرخد، پلیس موارد مورد انتقادش را به شهرداری ارائه کرده و طی یک هفته اخیر کمیته‌ای در راستای بررسی ایرادات تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه میزان تردد در کل تابستان در طرح زوج و فرد سابق در سال گذشته ۴ میلیون و ۴۰۰ هزار تردد در روز مخالف پلاک ثبت شده، افزود: امسال در سه ماهه تابستان تعداد خودروهایی که بیشتر از ۲۰ روز مجاز تردد داشتند حدود ۲ میلیون خودرو بوده که نشان می‌دهد مردم مراعات کرده‌اند.

معاون شهردار تهران در توضیح علت آلودگی هوای تهران در تابستان امسال گفت: این آلودگی بیشتر به دلیل وجود ازن بوده و علت افزایش ازن نیز افزایش ۱.۵ درجه‌ای دمای هوا و کاهش ابر بوده است و اگر کسی می‌خواهد میزان آلودگی هوا را بررسی کند بهتر است میزان CO را که علت ۹۵ درصد تولید آن، خودروها هستند  بررسی کند و بررسی‌ها نشان می دهد انتشار CO   ۲۶درصد کاهش یافته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز