خبرگزاری کار ایران

پورسیدآقایی:

تهران دارای ۱۱خط مترو می‌شود

asdasd
کد خبر : ۸۰۹۶۶۱

معاون حمل و نقل شهرداری تهران گفت: نباید تجربه خط مترو کرج به صادقیه تکرار شود.

به گزارش ایلنا، پورسیدآقایی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در جلسه شورای حمل و نقل و ترافیک استان تهران گفت: مطالعات خوبی در خصوص طرح جامع حمل و نقل ریلی تهران صورت گرفته و با تصویب این طرح و با احتساب خط مترو  تهران به کرج، تهران دارای ۱۱ خط خواهد بود. 

معاون حمل و نقل شهرداری تهران خاطرنشان کرد: در خصوص خطوط حومه ای منطقی که در خط تهران به کرج صورت گرفت منطقی اشتباه بود  و اصل خط صادقیه به کرج در روز اول به این شکل نبود. 

پورسیدآقایی گفت: خط مترو صادقیه به  کرج قرار بود از بعد از ایستگاه ایران خودرو به زیر زمین منتقل شود  و این یک منطق علمی در اصول حمل و نقل ریلی در جهان است.

وی ادامه داد: اصل بر این است که افرادی که قصد ورود از شهرهای حومه ای  مثل کرج به تهران را دارند باید به طور مستقیم به مقصد برسند در حالی که در حال حاضر فرد در ایستگاه مترو صادقیه پیاده شده و مدام در حال تغییر ایستگاه است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: نباید تجربه خط مترو کرج به صادقیه تکرار شود و اساسا طرح جامع حمل و نقل ریلی تهران که به صورت اکسپرس( سریع و سیر) است مبتنی بر تمام اصول علمی حمل و نقل ریلی در دنیا است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز