خبرگزاری کار ایران

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در گفت‌وگو با ایلنا:

مشکل تحویل سوخت به اتوبوسرانی برطرف شد/تمام سوخت تحویلی در تهران یورو 4 است

asdasd
کد خبر : ۶۸۱۷۱۸

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به اینکه مشکلی که در تحویل سوخت یورو4 به اتوبوسرانی داشتیم، از شهریور برطرف شده است، گفت: اکنون تمام سوخت تحویلی در تهران یورو 4 است.

محسن پورسیدآقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با بیان اینکه درحال حاضر همه سوخت اتوبوسرانی سوخت یورو ۴ است، اظهار کرد: اکنون سوخت تهران کاملا تحت کنترل است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به اینکه تهران همیشه تحت پوشش سوخت یورو ۴ است، اظهار داشت: البته در دو ماه خرداد و تیر شرکت نفت به دلیل اُوِرهال شدن برخی از پالایشگاه‌هایش ازجمله پالایشگاه اصفهان نتوانست تمام سوخت مورد نیاز یورو ۴ تهران را تامین کند و ما طی آن دو ماه با مشکل مواجه شدیم.

وی تاکید کرد: از شهریور ماه این مشکل برطرف شده و همه سوختی که اکنون در تهران و نه فقط اتوبوسرانی تحویل می‌شود، سوخت یورو ۴ است.

پیمان سنندجی (مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری تهران) چهارم مهرماه و در هشتمین جلسه کارگروه آلودگی هوا و اخذ معاینه فنی با اشاره به اینکه قرار بود برای اتوبوس‌ها سوخت یورو ۴ تحویل داده شود، گفته بود: متاسفانه این کار انجام نشده و سوخت از کیفیت مناسبی برخوردار نیست؛ که اگر این روند در سه ماهه سوم سال ادامه یابد، در رابطه با آلودگی هوا و معاینه فنی دچار مشکل می‌شویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز