خبرگزاری کار ایران

معاون هلال احمر قزوین خبر داد:

برگزاری مانور آمادگی کارکنان هلال احمر قزوین در شرایط اضطراری

asdasd
کد خبر : ۸۱۵۲۵۲

تمرین و مانور آمادگی برای شرایط اضطراری ویژه محیط سازمانی کارکنان هلال احمر استان قزوین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، تهمینه ابراهیمی معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: مانور آمادگی برای شرایط اضطراری برای اولین بار در استان برای کارکنان اداری جمعیت به مدت ۸ ساعت در محل ساختمان و محوطه جمعیت هلال احمر استان با همراهی و مشارکت سازمان آتش نشانی برگزار شد.

ابراهیمی افزود: حوزه معاونت آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر استان برای آمادگی کارکنان این جمعیت، جزوه آموزشی را قبل از برگزاری دوره در اختیار فراگیران قرار داد و این دوره کاملا به صورت عملیاتی و با حضور ۹۴ نفر از کارکنان این جمعیت برگزار شد.

ابراهیمی عنوان کرد: در طول برگزاری این دوره، تیم ارزیابی در ایستگاه‌های برگزاری مانور شامل تمرین تخلیه اضطراری، مهار آتش، حیات بخشی، پانسمان و بانداژ و اسکان اضطراری حضور فعال داشت.

معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر استان گفت: جمعیت هلال احمر به منظور ارتقای توانمندی جامعه در امور پیش گیری، کاهش خطر، پاسخ موثر به خطر و تامین ایمنی و تقویت تاب آوری در سه شاخه آمادگی و پاسخگویی و بازسازی و بازتوانی فعالیت می‌کند بدیهی است قبل از آموزش عموم مردم، آمادگی پرسنل هلال احمر از مهم‌ترین اهداف آموزش در سازمان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز