خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد:

جزئیات سفر وزیر نیرو به استان کهگیلویه و بویراحمد

asdasd
کد خبر : ۸۱۴۷۰۴

مدیرکل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت نیرو، برنامه های سفر وزیر نیرو به استان کهگیلویه و بویراحمد را تشریح کرد.

"صدیقه ببران" در گفت و گو با ایلنا از یاسوج گفت: سفر یک روزه "دکتر رضا اردکانیان"‌ وزیر نیرو فردا پنجشنبه چهارم مهرماه با حضور در آئین شروع عملیات اجرایی پُست و خط 132 کیلوولت بهمئی و دژکوه در استان کهگیلویه و بویراحمد آغاز می شود.

وی از بازدید هوایی وزیر نیرو از طرح آبرسانی لیکک شهرستان بهمئی به چهار شهر دهدشت، چرام، سوق و لنده ، سد کوثر ، اراضی دهدشت غربی خبرداد و اظهارداشت: دکتر اردکانیان سپس برای افتتاح فاز اول و شروع عملیات اجرایی فاز دوم پست 132 کیلوولت شهرستان چرام حضور پیدا خواهند کرد.

مدیرکل روابط عمومی و اطلاعرسانی وزارت نیرو افزود: وزیر نیرو بعد از این آئین در مراسم افتتاح پروژه آبرسانی به 40 روستا در منطقه دهدشت شرقی و افتتاح همزمان تصفیه خانه آب شرب شهر سرفاریاب شهرستان چرام شرکت خواهد کرد.

جزئیات سفر وزیر نیرو به استان کهگیلویه و بویراحمد

ببران، بازدید هوایی از سد آبریز و حضور در مراسم افتتاح پُست 230 کیلوولت ساران و شروع عملیات اجرایی خط 230 کیلوولت سد چم شیر گچساران را از برنامه های پیش بینی شده برای حضور دکتر اردکانیان وزیر نیرو در آنها عنوان کرد.

وی گفت: بازدید هوایی از سد چم شیر و پروژههای تامین آب اراضیخان احمد و آبرسانی به شهرستان باشت آخرین برنامه حضور وزیر نیرو در شهرستان گچساران خواهد بود.

مدیرکل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت نیرو از افتتاح فاز اول تصفیه خانه فاضلاب شهر سی سخت مرکز شهرستان دنا با حضور دکتر اردکانیان وزیر نیرو خبرداد و خاطرنشان کرد: بازدید از سد تنگ سرخ بویراحمد و افتتاح پُست 132 کیلوولت مختار و پُست 132 کیلوولت دنا به همراه پروژه های شرکت توزیع نیروی برق استان از دیگر برنامه های پیش بینی شده برای حضور وزیر نیرو در آنها است.

ببران افزود: جلسه با دکتر کلانتری استاندار، مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی ، مدیران صنعت آب و برق استان و دیدار با آیت الله ملک حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد از برنامه های پایانی وزیر نیرو در این سفر یکروزه است.

وی گفت: وزیر نیرو در حاشیه این برنامه ها به سئوالات خبرنگاران و رسانه ها نیز پاسخ خواهد داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز