خبرگزاری کار ایران

مدیرکل پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد خبرداد:

کاهش 19 درصدی مصدومین حوادث کار/ فوت یک نفر ناشی از حوادث کار

asdasd
کد خبر : ۶۶۷۷۵۶

مدیرکل پزشکی قانونی استان کهگیلویه و بویراحمد از کاهش 19 درصدی مراجعین مصدومین حوادث کار به این اداره کل در پنج ماهه اول امسال خبرداد.

به گزارش ایلنا از یاسوج و به نقل از روابط‌عمومی اداره کل پزشکی قانونی استان کهگیلویه و بویراحمد، کامروز امینی گفت:‌ در پنج ماه نخست امسال تعداد 163 نفر با موضوع حوادث کار به ادارات پزشکی قانونی استان مراجعه کردند.

وی افزود: از تعداد 163 مصدوم حوادث کار در استان کهگیلویه و بویراحمد، سه نفر زن و 160 نفر مرد بوده اند.

مدیرکل پزشکی قانونی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این آمار در مدت زمان مشابه سال گذشته تعداد 203 نفر بوده است، اظهارداشت: براساس این آمارها، شاهد کاهش 19.7 درصدی در بخش مصدومین حوادث کار در این استان هستیم.

فوت یک نفر ناشی از حوادث کار 

امینی گفت:‌ این آمار به تفکیک مراجعه به ادارات پزشکی قانونی، بویراحمد 87 نفر، کهگیلویه 22 نفر، گچساران 33 نفر، دنا 13 و بهمئی هشت نفر بوده است.

وی افزود:‌ آمار متوفیات ناشی از حوادث کار در پنج ماه نخست سال در استان کهگیلویه و بویراحمد تعداد یک نفر برق گرفتگی بوده که در مدت مشابه سال گذشته تعداد سه مورد شامل یک مورد برق گرفتگی و 2 مورد سقوط از ارتفاع است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز