خبرگزاری کار ایران

ساعات کار ادارات در بویراحمد و دنا استان کهگیلویه و بویراحمد تغییر کرد

کد خبر : ۶۵۲۲۵۴

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد از تغییر ساعات کار ادارات در شهرستان های بویراحمد و دنا تا پایان مردادماه جاری خبرداد.

جعفر گوهرگانی در گفت و گو با ایلنا از یاسوج گفت: به استناد نامه شماره 100/9702/1833 مورخه 1397/05/01 شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد باتوجه به مستندات ذکرشده در نامه فوق از جمله نامه معاونت محترم وزیر نیرو در امور برق و انرزی و مصوبه هیات محترم وزیران، ساعات کار ادارات در شهرستان های بویراحمد و دنا تغییر تا پایان مردادماه جاری تغییر پیدا کرد.

وی با بیان اینکه بدلیل گرم شدن هوا در روزهای آینده و کمبود تولید در نیروگاههای برق آبی باید میزان مصرف برق به پایین ترین حد خود برسد، اظهارداشت: ساعات کاری ادارات در شهرستان های بویراحمد و دنا در استان کهگیلویه و بویراحمد از امروز سیزدهم تا پایان روز سی و یکم مردادماه جاری از ساعت شش و 30 دقیقه تا 13 و 30 دقیقه خواهد بود.

گوهرگانی تاکیدکرد که ساعات کاری جدید برای روزهای شنبه تا پنجشنبه بعنوان شش روز هفته است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: مراکز درمانی، اورژانس و آتش نشانی مشمول زمان تعیین شده نبوده و ساعات کاری آنان همانند روال سابق است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز