خبرگزاری کار ایران

افزایش 80 درصدی کشته شدگان سوانح کار در استان گهگیلویه و بویراحمد

asdasd
کد خبر : ۸۰۷۷۴۴

مدیرکل پزشکی قانونی استان کهگیلویه و بویراحمد از افزایش 80 درصدی کشته شدگان سوانح کار در پنج ماهه اول امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبرداد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی اداره کل پزشکی قانونی استان کهگیلویه و بویراحمد،" کامروز امینی" گفت:‌ آمار متوفیات ناشی از حوادث کار در پنج ماه نخست سال جاری پنج نفر شامل چهار نفر سقوط از بلندی و یک نفر اصابت جسم سخت بوده است.

وی افزود: این آمار در مدت مشابه سال گذشته تعداد یک مورد سقوط از ارتفاع بوده است.

کاهش پنج و پنج دهم درصدی مصدومین حوادث کار در استان

مدیرکل پزشکی قانونی استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه از کاهش پنج و پنج دهم درصدی مراجعین مصدومین حوادث کار در این استان خبرداد.

امینی گفت: در پنج ماهه سالجاری، ۱۵۴ نفر به دلیل مصدومیت ناشی از حوادث کار به ادارات پزشکی قانونی استان مراجعه کردند . 

وی افزود: از این تعداد چهار نفر زن و ۱۵۰ نفر مرد بوده اند که این آمار در مدت مشابه سال گذشته تعداد ۱۶۳ نفر بوده که کاهش  پنج و پنج دهم درصدی داشته است. 

مدیرکل پزشکی قانونی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این آمار به تفکیک مراجعه به ادارات پزشکی قانونی، بویراحمد ۷۶ نفر، کهگیلویه ۳۲ نفر، گچساران ۴۰ نفر، دنا سه نفر و بهمئی هم سه نفر بوده است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز