خبرگزاری کار ایران

بسته ‌خبری امروز سرویس اجتماعی؛

رییس دانشگاه نمی‌تواند سرخود کسی را در هیات علمی جذب کند/ ثبت‌نام در آزمون استخدامی سال ۹۸ از فردا آغاز می‌شود/«توزیع متادون از طریق داروخانه‌ها» به اقتصاد قاچاقچیان کمک می‌کند!

asdasd
کد خبر : ۸۱۴۲۲۰

رییس دانشگاه نمی‌تواند سرخود کسی را در هیات علمی جذب کند، افزایش سطح اشغال و اضافه طبقه؛ 2 تخلف محرز در شوراهای معماری مناطق، ثبت‌نام در آزمون استخدامی سال ۹۸ از فردا آغاز می‌شود،«توزیع متادون از طریق داروخانه‌ها» به اقتصاد قاچاقچیان کمک می‌کند!، «بهبودِ وضعیت سربازی و رفتار با سربازان» از اولویت‌های ستاد کل نیروهای مسلح از جمله عناوین مهم‌ترین اخبار امروز ایلنا بود.

به گزارش ایلنا، اهم اخبار اجتماعی امروز،سه‌شنبه سوم مهر ۱۳۹۸ به شرح زیر است:

رییس دانشگاه نمی‌تواند سرخود کسی را در هیات علمی جذب کند

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در واکنش به حکم الزام استخدام تعدادی از بورسیه ها گفت: این افراد باید تلاش کنند، نظر هیات جذب را جلب کنند، نه اینکه علیه رییس دانشگاه شکایت کنند.

افزایش سطح اشغال و اضافه طبقه؛ 2 تخلف محرز در شوراهای معماری مناطق/ تخلفات مناطق چیز جدیدی نیست و از قدیم مرسوم بوده است

سخنگوی شورای شهر تهران معتقد است؛ ساخت اضافه طبقه علاوه بر اینکه چهره شهر را به هم می‌ریزد، یک بی‌اعتمادی نسبت به مدیریت شهری ایجاد می‌کند.

ثبت‌نام در آزمون استخدامی سال ۹۸ از فردا آغاز می‌شود/ ۳۰ آبان زمان برگزاری آزمون

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور درباره آغاز ثبت نام در آزمون استخدامی گفت: ثبت نام در هفدمین آزمون استخدامی از فردا آغاز خواهد شد.

«توزیع متادون از طریق داروخانه‌ها» به اقتصاد قاچاقچیان کمک می‌کند!/ احتمال بازگشت دوباره ۳۰۰ هزار نفر به سمت مصرف تریاک و هروئین

کارشناس و پژوهشگر اعتیاد گفت: با توزیع متادون از طریق داروخانه‌ها ۳۰۰ هزار نفر دوباره به سمت مواد مخدر و مصرف تریاک و هروئین باز می‌گردند.

«بهبودِ وضعیت سربازی و رفتار با سربازان» از اولویت‌های ستاد کل نیروهای مسلح

رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز نیروهای مسلح «بهبود وضعیت سربازی و رفتار با سربازان» را از اولویت‌های ستاد کل نیروهای مسلح عنوان کرد.

آمادگی کامل یگان ویژه برای استقبال از زائران در مرز مهران

فرمانده تیپ سوم امام حسین (ع) یگان های ویژه ناجا گفت: یگان ویژه با برنامه ریزی دقیق جهت خدمت رسانی و امنیت زائران در مرز مهران آمادگی کامل دارد.

قصدم آدم‌ربایی نبود/ فیلم پلیسی می‌بینم، شب نمی‌توانم بخوابم

متهم ردیف اول یک پرونده آدم ربایی با بیان اینکه قصدش آدم‌ربایی نبوده است، می‌گوید: مدیرعاملم پولشویی می‌کرد و من با توجه به نیاز مالی که داشتم می‌خواستم از او مبلغ ۵۰۰ هزار دلار بگیرم.

مدعیان حقوق بشر به دروغ ادعا می‌کنند که دارو و غذا مشمول تحریم نیست

رییس هیات مدیره سندیکای صاحبان صنایع داروهای انسانی گفت: نمایشگاه دارو و صنایع وابسته (ایران فارما) یک رویداد و اتفاق بزرگ در حوزه دارو است و در آسیا و خاورمیانه بی نظیر است که نشان از توانمندی های ارزشمند داروسازی ایران در شرایط تحریم و هجمه های ناجوانمردانه علیه کشورمان دارد.

سیاست اصلی در حوزه دارو، حمایت از تولید داخلی است

وزیر بهداشت ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس به ویژه شهدای داروساز، گفت: سیاست اصلی ما در وزارت بهداشت در حوزه دارو، حمایت از تولید داخلی است و به عنوان اصلی ترین سیاست خودمان، آن را دنبال می کنیم و امیدواریم که همه در این راستا به ما کمک کنند.

صدور کارت تردد نهادهای خدمات‌رسان در پایانه مرزی

رئیس پلیس راه استان از آمادگی کامل این پلیس به منظور خدمت رسانی مطلوب به زائران حسینی با همکاری کلیه دستگاه های امدادی و خدماتی به زائران حسینی در ایام اربعین خبر داد.

مصدومیت ۵ تن بر اثر زمین‌لرزه در شهرستان ایذه

سخنگوی سازمان اورژانس کشور از مصدومیت ۵ تن بر اثر زمین‌لرزه در شهرستان ایذه در استان خوزستان خبر داد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز