خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان شوش:

تعدیل کارگران هفت‌تپه از نظر اداره کار شوش اقدام قابل تاییدی نیست/ دوبار با کارفرما رایزنی کردیم

asdasd
کد خبر : ۸۱۳۶۳۸

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان شوش از رایزنی با کارفرما در خصوص عدم تمدید قرارداد کاری کارگران نیشکر هفت‌تپه خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حمید ظریف خسرج (رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان شوش) در خصوص عدم تمدید قرارداد کاری تعدادی از کارگران مجتمع نیشکر هفت تپه اظهار داشت: اداره کار شوش تا این لحظه دو بار با کارفرما رایزنی کرده و موضوع را به مسئولین محلی و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اطلاع داده است.

وی با بیان اینکه از کارگران تعدیل شده خواستیم تا برای بررسی موضوع بازگشت به کار؛ فرم دادخواست را پرکنند تا در مراجع مربوطه رسیدگی شود، تصریح کرد: طی صحبتی که با کارفرما داشتیم؛ خواستیم تا مشکل انضباطی کارگران در کمیته انضباط کار کارخانه بررسی شود.

خسرج افزود: اخراج 20 نفر از کارگران از نظر اداره کار شوش اقدام قابل تاییدی نیست و از کارفرما خواستیم در تصمیمش تجدیدنظر کند. کافرما تاکنون مقاومت کرده است اما ما همچنان تلاش می‌کنیم که کارگران به کار بازگردند.

او ادامه داد: وجاهت یا عدم وجاهت اقدام کارفرما باید توسط مراجع حل اختلاف کار بررسی شود. به واحد مربوطه دستور داده شد که اگر دادخواستی از سوی کارگران هفت‌تپه داده شد، خارج از نوبت رسیدگی شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز