خبرگزاری کار ایران

معاون علوم پزشکی خراسان جنوبی خبرداد:

اضافه شدن ۶ دستگاه آمبولانس به ناوگان اورژانس خراسان جنوبی

asdasd
کد خبر : ۸۱۱۴۶۶

معاون درمان علوم پزشکی استان از اضافه شدن ۶ دستگاه آمبولانس به ناوگان اورژانس خراسان جنوبی خبر داد.

به گزارش ایلنا، احمدی گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۱۰ دستگاه آمبولانس به ناوگان اورژانس اضافه شده است.

وی با بیان اینکه ۷۳ پایگاه اورژانس در استان داریم، افزود: در شش ماهه اول سال ۴۸ هزار ماموریت انجام شده که ۵ هزار از این ماموریت‌ها مربوط به بیماران حوادث جاده‌ای است.

احمدی اظهار کرد: افتتاح پایگاه اورژانس در ماهیرود، راه اندازی پایگاه آموزشی اورژانس در راستای ارتقای کیفیت کار همکاران، راه‌اندازی یک اتوماسیون عملیاتی از جمله اقدامات اخیر در حوزه اورژانس است.

معاون درمان علوم پزشکی استان ادامه داد: در اتوماسیون  همه عملیات‌ها از طریق موبایل و اینترنت انجام می‌شود و تمام استان با هم در ارتباط هستند و به محض اینکه اقدامات اورژانسی انجام شد نوار قلب را  به پزشک مستقر در مرکز ارسال می شود و وضعیت بیمار تصادف جاده‌ای بررسی می‌شود.

احمدی گفت: از مردم می‌خواهم به خدماتی که توسط اورژانس ۱۱۵ انجام می‌شود اطمینان کامل داشته باشند، زیرا همکاران ما در تلاش هستند که بهترین خدمات را در کوتاه‌ترین زمان ارائه دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز