خبرگزاری کار ایران

پلمپ 35 حلقه چاه غیر مجاز در استان فارس

asdasd
کد خبر : ۸۱۰۵۴۲

مدیرعامل آب منطقه ای فارس از پر کردن 35 حلقه چاه غیرمجاز در روزهای اخیر در نقاط مختلف استان خبر داد.

به گزارش ایلنا و به نقل از  حمیدرضا دهقانی گفت: کارشناسان گشت و بازرسی آب منطقه ای فارس حین گشت زنی متوجه فعالیت 35 حلقه چاه غیرمجاز در هفت نقطه استان شدند که بلافاصله عملیات پر و مسدود‌ کردن این چاهها را با هماهنگی دستگاه قضایی و همکاری نیروی انتظامی انجام دادند.

مدیرعامل آب منطقه‌ای فارس گفت: در این عملیات ضمن اخطار گرفتن بهره برداران غیرمجاز ، ادوات و ماشین آلات حفاری آنان نیز توقیف شد.

دهقانی افزود: در روزهای اخیر در شهرستان شیراز هفت حلقه ،  در مرودشت هشت حلقه  ، در شهرستان داراب 12 حلقه ، در شهرستان اقلید سه حلقه ، در شهرستان  لامرد یک حلقه ، در شهرستان نی ریز یک حلقه ، در شهرستان مهر دو حلقه و در شهرستان فسا هم یک حلقه چاه غیرمجاز فعال بودند که همگی پر و مسدود شد.

وی تاکید کرد: جلوگیری از حفر چاه غیرمجاز به منظور پیشگیری از خشک شدن سفره‌های آب زیرزمینی و مقابله با پیدایش بحران آب صورت می‌گیرد.

دهقانی ادامه داد: متاسفانه بیشترین درصد چاه‌های غیرمجاز و مجاز کشور در استان فارس وجود دارد که همکاری دستگاه های اجرایی مسئول  می تواند ما در پر کردن 30 هزار چاه غیرمجاز در استان یاری کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز