خبرگزاری کار ایران

نظافتی خبر داد:

پیدا شدن پیرزن پس از 7 ساعت جستجو در کویر نمک شهرآباد

asdasd
کد خبر : ۸۰۹۲۱۳

یک عضو خانواده ای که با حضور در کویر نمک رحمانیه از توابع بخش شهرآباد بردسکن مفقود شده بود پس از 7 ساعت جستجو پیدا شد .

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی نظافتی مسئول آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرآباد با بیان این مطلب گفت : طی تماس تلفنی با این اداره ، مفقود شدن یک پیرزن 60 ساله در کویر نمک اعلام شد .

نظافتی افزود : بلافاصله ماموران آتش نشانی با هماهنگی و حضور نیروی انتظامی و در ادامه هلال احمر و همچنین نیروهای سپاه به منطقه اعزام و جستجو برای نجات پیرزن که سابقه بیماری نیز داشت شروع شد.

وی گفت : بالاخره پس از حدود هفت ساعت جستجو ، این پیرزن صحیح و سالم پیدا و تحویل خانواده مضطرب و پریشان وی شد . 

مدیر آتش‌نشانی شهرداری شهرآباد با اشاره به اینکه سفر به کویر بدون تمهید لازم قطعا خطراتی را بدنبال دارد، از خانواده ها خواست در مرحله اول، سفر خود به این مناطق را بصورت گروهی انجام داده و در مراحل بعدی حتما از قبل هماهنگی لازم را با نهادهای زیربط انجام دهند تا هنگام نیاز به کمک،شرایط حضور نیروهای امدادی فراهم شود.

همچنین در این رابطه محمد رضا مرندی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بردسکن اظهار داشت: عملیات جستجو و نجات با همکاری نیروی انتظامی، سپاه، اتش نشانی شهراباد برای خانم۶۰ ساله که در کویر نمک به دلیل جدا شدن از گروه خانوادگی مفقود شده بود بعد از تلاش ۷ ساعته توسط دو تیم عملیاتی امداد و نجات با موفقیت به پایان رسید.

گفتنی است کفه نمکی کویر نمک واقع در منطقه رحمانیه از توابع بخش شهرآباد است که همه ساله میزبان گردشگران بسیاری در فواصل مختلف سال است، این منطقه به لحاظ زیرساخت های گردشگری نیازمند حمایت جدی مسئولان امر است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز