خبرگزاری کار ایران

سردار رحیمی:

خون سیدالشهدا موجب بیداری و ایستادگی مظلومان در مقابل ظالمان است

asdasd
کد خبر : ۸۰۸۴۸۳

رئیس پلیس پایتخت در جمع عزاداران حسینی امام‌زاده ابوالحسن شهرری با تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان با اشاره به اینکه خون امام حسین(ع) موجب بیداری و ایستادگی مظلومان و ستمدیدگان در مقابل ظالمان و گردنکشان شد، بیان داشت: انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام راحل عظیم الشأن الهام گرفته از قیام کربلا بود چرا که امام عزیزمان نیز با تأسی از جد بزرگوار خود در مقابل طاغوتیان ایستاد و پیروز شد.

به گزارش ایلنا، سردار حسین رحیمی (رئیس پلیس پایتخت)  با اشاره به اینکه حماسه عاشورا باید زنده بماند و تا مادامی که این حماسه در جریان باشد پیروزی با اسلام ناب محمدی است، عنوان کرد: امروز نیروی انتظامی با عشق و ارادت، نظم و انضباط و امنیت هیأت‌های عزاداران حسینی را تأمین می کند.

رییس پلیس پایتخت با اشاره به اینکه خدا را سپاسگزاریم که سرباز نظام و رهبر معظم انقلاب و خادم و خدمتگزار ملت غیور و ولایت مدار ایران اسلامی هستیم،افزود: نباید فراموش کرد که یزید و شمر امروز، امریکا و اسراییل و ایادی ناخلف آنها می‌باشند که دستشان به خون مظلومان یمن، عراق، سوریه و ... آلوده است.

سردار رحیمی با اشاره به اینکه با ولی بودن از جمله مهم‌ترین مسائلی است که نباید از آن غافل ماند، گفت: امروز دشمنان اصل ولایت را نشانه گرفته اند چرا که می دانند زیر علم و بیرق ولایت است که اتحاد و انسجام مثال زدنی داریم. وی افزود: امروز مفتخریم که تحت زعامت رهبر عظیم الشأن انقلاب، حافظ نظم و امنیت و آرامش مردم هستیم و خدا را شاکریم که خدمتگزار بهترین مردم دنیا هستیم.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اقدامات پلیس پایتخت در زمینه‌های برخورد با مفاسد افتصادی،اخلاقی و... بیان داشت:در ایام محرم بیش از ۱۳هزار هیأت درنقاط مختلف تهران بزرگ فعالیت دارند که افتخار این را داریم که امنیت و انضباط ترافیکی و انتظامی این هیأت ها را تامین می کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز