خبرگزاری کار ایران

صالحی در گفت‌‌وگو با ایلنا:

دبیرخانه مد و لباس در وزارت فرهنگ و ارشاد دایر است/ اقدامات خوبی در حوزه طراحی لباس ایرانی و اسلامی صورت گرفته است

asdasd
کد خبر : ۸۰۷۱۲۵

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامس گفت: دبیرخانه مد و لباس در وزارت در معاونت هنری وزارت خانه تشکیل شده و وظایف هر بخشی هم مشخص است.

سیدعباس صالحی در گفت‌وگو با ایلنا، درباره این‌که برخی از منتقدان حوزه حجاب عنوان می‌کنند که سامان دهی بازار پوشاک و جلوگیری از مدهای بعضاً غیرمتعارف بر عهده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است، گفت: قانون مد و لباس دبیرخانه‌ای را در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دارد که در معاونت هنری مستقر است و مجموعه‌های بسیار متنوعی مانند اصناف و وزارت صمت در این کارگروه حضور دارند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: در قانون مد و لباس تقسیم وظایف صورت گرفته است و کاری که ما در دبیرخانه انجام می‌دهیم پیگیری وظایف و فعالیت عزیرانی است که در این حوزه حضور دارند.

صالحی گفت: کارهایی هم ما انجام داده‌ایم تا موسساتی که می‌خواهند در حوزه مد و لباس اسلامی ایرانی و طراحی آن فعالیت داشته باشند، به راحتی مجوز دریافت کنند و باید بگویم حمایت‌های نسبتا خوبی در این زمینه انجام شده است.

وی با بیان اینکه برخی وظایف متعلق به فرهنگ و ارشاد است و وظایف دیگر بر عهده دبیرخانه گفت: مسئولیت‌هایی که وظایف ماست را پیگیری کرده و انجام می‌دهیم اما یکسری وظایف دیگر هم وجود دارند که بر عهده دبیرخانه است که وزارت فرهنگ و ارشاد آن را نیز مورد رصد و پیگیری قرار می‌دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز