خبرگزاری کار ایران

استاندار سابق قزوین:

مدیریت‌ها همیشه باعث دلبستگی است/ از مردم استان حلالیت می‌طلبم

asdasd
کد خبر : ۸۰۷۰۶۶

استاندار سابق قزوین گفت: انسان تا لحظه آخر ممکن است بلغزد و از همه می‌خواهم که مرا ببخشند.

به گزارش ایلنا از قزوین، عبدالمحمد زاهدی استاندار سابق قزوین در مراسم معارفه استاندار جدید قزوین بیان کرد: این مراسم تودیع از مسئولیت های اجتماعی است اما همه ما یک مسئولیت فردی در برابر سرنوشت انقلاب داریم که این مسئولیت هرگز فراموش نمی شود.

وی گفت: در دولت نهم وارد عرصه عمل شدم. این تودیع آخرین تودیع بنده است و با توجه به پیام های زیادی دوستان بابت رضایت از بنده، اعلام رضایت ها برای روز آخر زندگی من مهم است که به داد من برسد چرا که انسان تا لحظه آخر نیز ممکن است بلغزد و از همه می خواهم که مرا ببخشند.

استاندار سابق قزوین اظهار کرد: سال ها قبل به همراه دو برادر مرحوم و خواهرم جهت پیروزی انقلاب و سخنرانی حضرت امام، به بهشت زهرا رفتیم و من هرگز فکر نمی کردم روزی مسئولیتی به من واگذار شود. امروز چهل سال از انقلاب گذشته و خداوند را شاکرم که در محروم‌ترین مناطق کشور، توفیق خدمت رسانی را به من داد و این برای من نعمتی است و عزتی که امروز دارم به برکت خون شهدا است.

زاهدی عنوان کرد: هیچ کس نمی تواند ادعا کند که به تنهایی کاری انجام داده بلکه این موفقیت‌ها حاصل تعامل همکاران ما در مجموعه مدیریت استان و دستگاه های استان است.

وی افزود: در ارائه عملکرد مدیران استان در پایش مرکز ایران از رضایت مندی مردم کشور، استان قزوین رتبه اول را به دست آورد و همچنین در اجرای حقوق شهروندی نیز رتبه اول را به دست آورد که حاصل تلاش همه دستگاه ها است.

زاهدی گفت: آنچه در توانم بود در مدیریت استان ارائه کردم و از مردم استان حلالیت می طلبم. بنده در هفت استان کشور فعالیت کردم که در پنج استان، استاندار بودم و این مدیریت ها همیشه موجب دلبستگی ها و دلتنگی ها می شود. در هرکجا باشم هر مساله ای که نسبت به قزوین باشد پیگیری می کنم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز