خبرگزاری کار ایران

نقاشی عروسک‌های هنرمند اوتیسمی به نمایش درمی‌آید

asdasd
کد خبر : ۸۰۳۷۳۵

آثار نقاشی «ستایش ناصر آبادی» هنرمند اوتیسمی که با الهام از عروسک‌هایش خلق شده‌اند، در نمایشگاهی با عنوان« من ستایش هستم» در گالری کاما به نمایش درمی‌آید.

به گزارش ایلنا، نمایشگاهی از آثار نقاشی ستایش ناصر آبادی (هنرمند اوتیسمی) با عنوان« من ستایش هستم» از ۸ تا ۱۳ شهریور در گالری کاما برپا می‌شود، در این نمایشگاه ۱۶ اثر نقاشی با تکنیک اکرلیک از این هنرمند اوتیسمی برای نخستین بار به نمایش درمی‌آید.

ستایش ناصری درباره آثارش می‌گوید: من ستایش هستم دختری با چشمانی باز و بسته در خواب و بیداری، من ستایش هستم دختری که لب دریا با ماهی‌ها سرگرم است و موج دریا روی موهایش نشسته است، من ستایش هستم دختری که در کودکی با عروسک‌هایش وقت می‌گذراند، همان عروسک‌هایی که شدند بهانه خلق فرم، خط و رنگ،من ستایش هستم دختری که در شهر پر آشوب به صداهای سرگردان خوب گوش می‌دهد، من ستایش هستم دختری که برروی لب‌هایش حرف هایی است و در حرف‌هایش معنایی.

مونا خوش اقبال که از چهارسالگی مربی نقاشی ستایش ناصری بود و با آموزش نقاشی راه را برای رشد خلاقیت این کودک مبتلا به اوتیسم باز کرده است؛ درباره  او می‌گوید: ستایش در جهان رنگیش  فارغ از نقد و توجیه، بی نیاز از اینکه دیگران  درباره‌اش به چه می‌اندیشند و من از او چه می‌خواهم  زندگی می‌کند؛ او قانونی دارد که خودش وضع می‌کند «قانون ستایش»؛ ستایش  با وجود تمام تفاوت‌هایش از کودکی، سرسختانه همانند  قهرمانی بر تمام  مشکلات پیروز می‌شود چنان می‌درخشد که دربرابر آثارش سر تعظیم فرود می‌آورم.

نمایشگاه «من ستایش هستم» از ۸ تا ۱۳ شهریور در گالری کاما برپاست علاقمندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند به خیابان پاسداران، گلستان دهم پلاک ۴۴ طبقه دوم مراجعه کنند.

نقاشی عروسک‌های هنرمند اوتیسمی به نمایش درمی‌آید

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز