خبرگزاری کار ایران

توران فرهت با «آن» به گالری کاما آمد

asdasd
کد خبر : ۷۹۰۹۴۶

توران فرهت در نمایشگاه «آن» تازه‌ترین آثار نقاشی‌اش را که الهام گرفته از طبیعت زیبای شمال و جنوب ایران هستند به گالری کاما آورد.

به گزارش ایلنا، نمایشگاه نقاشی«آن» با نمایش ۱۵ اثر نقاشی از هنرمند نقاش «توران فرهت» از ۴ تا ۹ مرداد در گالری کاما برپا شده است.

آثار توران فرهت با الهام از طبیعت و در تکنیک میکس مدیا و در سال‌های ۹۶ تا ۹۸ خلق شده‌اند.

توران فرهت درباره انتخاب عنوان «آن» برای تازه‌ترین مجموعه‌اش که در گالری کاما به نمایش درآمده است، می‌گوید: «آن» ثبت لحظه‌ای است که دست از سر هنرمند بر نمی‌دارد.

این هنرمند نقاش درباره الهام از طبیعت در آثارش اظهار کرد: در خلق آثارم تحت تاثیر زیبایی‌های درختان، گل‌ها و جاده‌های ایران از شمال به جنوب بودم، بنابراین چون زیبایی‌های ایران را به کمال دیدم باید این همه زیبایی را به تصویر می‌کشیدم.

«توران فرهت» متولد ۱۳۲۶ در شهر لاهیجان است که از دوران کودکی در خانواده‌ای اهل ذوق و هنر پرورش یافته و نقاشی را آغاز کرده است و اکنون در صحنه نقاشی به ویژه نقاشی طبیعت خوش می‌درخشد؛ این هنرمند تاکنون در بیش از بیست ۲۰  نمایشگاه جمعی و انفرادی در داخل و خارج از کشور شرکت کرده است.

نمایشگاه نقاشی«آن» از ۴ تا ۹ مرداد در گالری کاما برپاست و علاقمندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند به خیابان پاسداران، گلستان دهم پلاک ۴۴ طبقه دوم مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز