خبرگزاری کار ایران

کواکبیان:

شعار عملی مرگ بر آمریکا بر عهده برگزیدگان کنکور است

asdasd
کد خبر : ۸۰۳۶۴۴

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی شعار عملی مرگ بر آمریکا را بر عهده رتبه‌های برگزیده کنکور دانست.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مصطفی کواکبیان در مراسم تقدیر از دانش آموزان و برگزیدگان کنکور سراسری ۹۸ بیان کرد: برای ما باعث افتخار است که دانش آموزان در تهران موفق به کسب رتبه‌های خوبی در کنکور شدند. شهید رجایی و شهید باهنر هم معلم بودند و این باعث افتخار بدنه آموزش و پرورش است که الگوهای ساده زیستی را دارند. امیدواریم دولت مردان این الگوی ساده زیستی و صداقت با مردم را در کار خودشان داشته باشند و از آن سرمشق بگیرند.

او با بیان اینکه عزیزانی که رتبه برگزیده  کنکور را کسب کردید شعار عملی مرگ بر آمریکا به عهده شما است‌، گفت: اگر امریکا به تعهدات خود عمل نکند ما گام سوم را محکم تر بر می‌داریم. برخی می‌گویند ما نباید با اینها مذاکره کنیم اما اگر تحریم اعمال شود پس مذاکره‌ای در کار نیست‌.

نماینده مردم تهران در مجلس شواری اسلامی گفت: ای کاش از اشخاصی که در داخل بدنه آموزش و پرورش هستند به عنوان وزیر انتخاب شود، زیرا افراد در این وزارت خانه به مشکلات و مطالبات معلمان آگاهی دارند. به هر حال روزی نیست که ما در مجلس حرفی از معلمان و مشکلات آنها نداشته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز