خبرگزاری کار ایران

همزمان با هفته دولت انجام می‌شود؛

افتتاح و کلنگ‌زنی ۲۸ پروژه درمانی سازمان تامین اجتماعی

asdasd
کد خبر : ۸۰۱۹۲۳

همزمان با هفته دولت امسال، ۲۸ پروژه درمانی سازمان تامین اجتماعی در ۱۱ استان کشور بهره‌برداری و یا کلنگ‌زنی می‌شود که افتتاح درمانگاه در شهرستان‌های کامیاران، بانه، خوانسار، دیر، فشافویه، سپیدان، پاوه و جوانرود ازجمله این پروژه‌هاست.

 به گزارش ایلنا، در  هفته دولت شیفت عصر درمانگاه تامین اجتماعی گرمی استان اردبیل در ۱۲۰۰ مترمربع و یک طبقه با هزینه ۱۴ میلیارد ریال راه‌اندازی می‌شود.

درمانگاه تامین اجتماعی خوانسار در استان اصفهان از دیگر پروژه‌های هفته دولت این سازمان است. این درمانگاه در زیربنای ۶۷۰ مترمربع و در ۲ طبقه و با هزینه ۲۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال احداث شده است.

در استان بوشهر، سه پروژه درمانی از سوی سازمان تامین اجتماعی مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد که درمانگاه غدیر دیر در زیربنای ۱۸۰۰ مترمربع در دو طبقه و با هزینه ۸۰ میلیارد ریال از جمله این پروژه‌هاست. همچنین بخش اطفال بیمارستان مهر برازجان در ۱۵۰ مترمربع زیربنا و با اعتبار یک میلیارد ریال احداث شده و توسعه بخش‌های ویژه بیمارستان سلمان فارسی از ۱۲ به ۱۸ تخت در۱۵۰ مترمربع زیربنا و هزینه ۸۰ میلیارد ریال دیگر طرح این سازمان در استان بوشهر است.

ارتقای هتلینگ لابی بیمارستان آیت الله کاشانی در زیربنای ۵۴۵ مترمربع و و با هزینه ۱۸ میلیارد ریال، ارتقای هتلینگ لابی بیمارستان امام رضا(ع) اسلامشهر در زیربنای ۵۳۰ مترمربع و با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال و احداث درمانگاه عمومی فشافویه در زیربنای ۲۶۰۰ مترمربع و با اعتبار ۱۳۰ میلیارد ریال در بخش ساختمان و ۲۵ میلیارد ریال در بخش تجهیزات، پروژه های درمانی تامین اجتماعی در استان تهران در هفته دولت است.

در استان خراسان شمالی در همین ایام، ارتقای هتلینگ بخش داخلی و بازسازی و ارتقای واحد لندری بیمارستان بیمارستان تامین اجتماعی ثامن الائمه (ع) بجنورد مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

ارتقای هتلینگ بخش سی سی یو بیمارستان شفاء سمنان دیگر پروژه سازمان تامین اجتماعی است که برای راه‌اندازی آن در ۳۰۰ مترمربع زیربنا ۹ میلیارد ریال هزینه شده است.

در استان فارس، درمانگاه تامین اجتماعی شهدای سپیدان در ۲۲۰۰ مترمربع و در دو طبقه و با اعتبار ۹۰ میلیارد ریال ساخته شده است که در هفته دولت افتتاح می شود. بازسازی آزمایشگاه بیمارستان شهید دکتربهشتی شیراز دیگر پروژه این استان است که در ۸۰۰ مترمربع و با هزینه ۱۶ میلیارد ریال آماده شده است.

در استان کردستان چهار پروژه تامین اجتماعی مورد افتتاح قرار می‌گیرد که احداث درمانگاه‌های کامیاران و بانه هرکدام در زیربنای دو هزار و ۱۷۸مترمربع از جمله آنهاست. استانداردسازی و افزایش فضای بخش اورژانس بیمارستان سنندج در ۱۲۴۰ مترمربع و راه‌اندازی بخش زایمان بیمارستان سنندج بر اساس ارتقای الگوی LDR دیگر پروه‌های این سازمان در استان کردستان است.

در استان کرمان در هفته دولت پلی کلینیک تامین اجتماعی رفسنجان در سه هزار و ۶۷۴ مترمربع کلنگ زنی می‌شود و  استانداردسازی آشپزخانه بیمارستان امام علی(ع) زرند با ۶۳۰ مترمربع و اعتبار سه میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

افتتاح درمانگاه‌های تامین اجتماعی در شهرستان‌های پاوه و جوانرود، راه‌اندازی تصویربرداری تمام دیجیتال بیمارستان حضرت معصومه(س) کرمانشاه و کلنگ‌زنی ساخت اورژانس بیمارستان شهدا کرمانشاه در ۱۶۰۰ متر مربع زیربنا، پروژه‌های هفته دولت سازمان تامین اجتماعی در استان کرمانشاه است.

در استان همدان پنج پروژه در هفته دولت بهره‌برداری می‌شود که ساخت انباردارویی بیمارستان دکتر غرضی ملایر در یک هزار مترمربع و با هزینه ۴۴ میلیارد و با اعتبار ۵۰۰ میلیون ریال، بازسازی فضای رادیولوژی، سی تی اسکن و سونوگرافی بیمارستان دکتر غرضی ملایردر ۳۸۰ مترمربع زیربنا و هزینه پنج میلیارد ریال، تعمیرات اساسی اتاق عمل و مرکز استریل(CSR) بیمارستان دکتر غرضی ملایر در ۱۲۰۰ مترمربع زیربنا و هزینه ۱۰ میلیارد ریال، تعمیرات اساسی زایشگاه بیمارستان دکتر غرضی ملایر در ۷۵۰  مترمربع و هزینه ۱۱ میلیارد ریال و بازسازی واحد لندری بیمارستان آتیه همدان در زیربنای ۵۱۳ مترمربع و با هزینه ۲۳ میلیارد و ۲۷۲ میلیون ریال، طرح‌های هفته مذکور این استان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز