خبرگزاری کار ایران

ربیعی:

امسال ⁧‫هفته دولت⁩ جلوه‌گاهی تازه از عینیت یافتن نهاد «دولت - ملت» است

asdasd
کد خبر : ۸۰۱۳۹۵

سخنگوی دولت به مناسبت هفته دولت در پیامی گفت: به‌عنوان یک شهروند و نه در مقام سخنگوی دولت می‌گویم که در پس صداها و هیاهوهای خارجی و مخالفان داخلی دولت و سختی‌های زندگی مردم، آنها که پای صندوق رأی رفتند، درست انتخاب کردند.

به گزارش ایلنا، علی ربیعی با آغاز هفته دولت در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت: «‌این هفته با یاد شهیدان رجایی و باهنر همبسته است. ما اکنون وارث آن دارایی عظیم معنوی هستیم که ققنوس‌وار از میان دود و آتش و انفجار تروریستی برخاست. همانطور که از پس ⁧‫تروریسم⁩، جمهوریت دوباره جمهور شد، در پساتروریسم اقتصادی نیز جامعه‌ای قوی‌تر و جمهوریتی پویاتر پا خواهد گرفت.

امسال ⁧‫هفته دولت⁩ جلوه‌گاهی تازه از عینیت یافتن نهاد «دولت - ملت» است.

‌امروز تروریسم اقتصادی دولت آمریکا، نهاد جمهوریت و بزرگی ⁧‫ایران⁩ را هدف گرفته و سعی در القای بی‌ریشه بودن آن دارد.

‌با اعتماد به هم و به دولت و همچنین تحکیم نهادهای جمهوریت از سختی‌های ⁧‫تحریم⁩ عبور خواهیم کرد. به‌عنوان یک شهروند و نه در مقام سخنگوی دولت می‌گویم که در پس صداها و هیاهوهای خارجی و مخالفان داخلی دولت و سختی‌های زندگی مردم، آنها که پای صندوق رأی رفتند، درست انتخاب کردند. ما مسیری جز مقاومت همراه با ⁧‫اعتدال⁩ و ⁧‫گفت‌وگو⁩ نداریم.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز