خبرگزاری کار ایران

رئیس هیئت مدیره کانون بازنشستگان تامین اجتماعی تبریز:

اجرای طرح همسان سازی حقوق اصلی ترین دغدغه ما است

asdasd
کد خبر : ۸۰۱۴۹۳

رئیس هیئت مدیره کانون بازنشستگان تامین اجتماعی شهرستان تبریز گفت: اجرای دقیق و سریع طرح همسان سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی اصلی‌ترین دغدغه ما است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کریم صادق‌زاده تبریزی، در حاشیه گرامیداشت روز خانواده و تکریم بازنشستگان گفت: بازنشستگان سرمایه های اجتماعی جامعه هستند.

صادق‌زاده ادامه داد: بارها اعلام کرده‌ایم که اگر سازمان تامین اجتماعی با مشکل مواجه شود عواقب جبران ناپذیری در پی خواهد داشت.

صادق‌زاده خاطر نشان کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید تلاش کنند تا دولت مکلف شود بدهی‌های خود را به سازمان تامین اجتماعی پرداخت کند.

وی با بیان اینکه بیش از ۴۲ میلیون نفر از جمعیت کشور تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی هستند خاطر نشان کرد: دست درازی، سو استفاده و فروش شرکت های شستا و متعلق به این سازمان خط قرمز بازنشستگان و افراد تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی است و به هیچ ‌وجه ‌در این مورد کوتاه نخواهند آمد.

رئیس هیئت مدیره کانون بازنشستگان تامین اجتماعی تبریز در ادامه سخنان خود با بیان اینکه متاسفانه همیشه کمبود ها و ‌نداشتن ها در کشور متوجه قشر بازنشستگان است، گفت: متاسفانه عزمی برای پیگیری مطالبات و حق و حقوق بازنشستگان در کشور وجود ندارد و همچنان قشر فرهیخته بازنشسته کشور شرمنده خانواده های خود هستند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز