خبرگزاری کار ایران

رئیس هیئت مدیره کانون کارگری بازنشستگان و مستمری بگیران مازندران:

معیشت و درآمد پایین، بازنشستگان را دچار دغدغه‌های فراوانی کرده است

asdasd
کد خبر : ۲۰۵۸۶۵

معیشت و حقوق، اصلی‌ترین مسئله بازنشستگان است و انتظار ما از دولت محترم و دولتمردان این است که درخصوص بازنشستگان به سازمان تأمین‌اجتماعی کمک کنند.

رئیس هیئت مدیره کانون کارگری بازنشستگان و مستمری بگیران مازندران گفت: باید تلاش کرد با مساعدت مسئولین سازمان تأمین‌اجتماعی مشکلات و کاستی ها بازنشستگان و مستمری بگیران برطرف شود و در هفته بازنشسگان به بیان مشکلات و مطالبات این قشر پرداخت.

به گزارش ایلنا از ساری، نصراله دریابیگی در نشست اعضای ستاد بزرگداشت هفته بازنشستگان که با حضور مدیران کل کار، تامین اجتماعی و مدیریت درمان مازندران با بیان اینکه بازنشستگی دورانی است که افراد پس از ۳۰ سال کار مداوم به دوره استراحت خود می‌رسند و شاخصه این دوران این است که در این مدت دغدغه‌های معیشتی را نداشته باشند و در آرامش کامل به استراحت بپردازندگفت: در شرایط کنونی مسئله معیشت و درآمد پایین بازنشستگان را دچار دغدغه‌های فراوانی کرده است.

وی افزود: معیشت و حقوق، اصلی‌ترین مسئله بازنشستگان است و انتظار ما از دولت محترم و دولتمردان این است که درخصوص بازنشستگان به سازمان تأمین‌اجتماعی کمک کنند.

رئیس هیئت مدیره کانون کارگری بازنشستگان و مستمری بگیران مازندران تصریح کرد: دولت از منابع عمومی به بازنشستگان کشوری و لشکری کمک می‌کند و ما هم انتظار داریم به بازنشستگان بازنشستگی، بلوغ کار و تجربه است و امیدواریم این تجربه گرانقدر، دستمایه حرکت جوانان قرار گیرد.

وی با تاکید بر اینکه تأمین معیشت و احترام به بازنشستگان ازاهداف همیشگی تأمین‌اجتماعی باید باشد اظهار داشت: باید تامین اجتماعی برای ارتقای سطح خدمات به کارگران بازنشسته، ارتباط خوب و فراگیری با کانون های بازنشستگان داشته باشد و در زمینه‌های اقتصادی، درمانی، معیشتی و رفاهی در چارچوب مقررات، گام‌های بلندی بردارد.

قابل ذکر است روز بازنشستگان مصادف با ۲۸ مهر ماه میباشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز